Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам
14/12/2020
Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам

Сьогодні, 14 грудня запрацює найочікуваніша послуга року — подання заяви на отримання матеріальної допомоги ФОПам та найманим працівникам.

Ви можете оформити заяву до 31 грудня включно, усі виплати здійснюються до 31 грудня. Ми створили для вас детальну інструкцію про отримання послуги на порталі Дія та у мобільному застосунку, а також розповіли, хто може отримати послугу. 


Як отримати послугу на порталі? 

  • Зареєструйтеся чи авторизуйтеся, якщо вже зареєстровані, у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
  • У розділі “Послуги” оберіть Одноразова матеріальна допомога ФОП та найманим працівникам. 
  • Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного Фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  • Підтвердіть своє поточне місце роботи.
  • Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
  • Перевірте та надішліть заповнену заяву. 
  • Очікуйте повідомлення про нарахування виплати.

Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.


Як отримати послугу у застосунку? 

  1. Авторизуйтесь у застосунку за допомогою через свій Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
  2. У розділі “Послуги” натисніть “Отримати допомогу”. 
  3. Дія автоматично перевірить ваші дані в Реєстрі застрахованих осіб Пенсійного фонду України на відповідність умовам отримання допомоги.
  4. Введіть номер свого гривневого рахунку у форматі IBAN. Отримати кошти можна лише на особистий рахунок. Дізнайтеся IBAN свого рахунку тут.
  5. Очікуйте сповіщення про опрацювання заяви.

Результат: Допомога надійде на вказаний рахунок до 31 грудня 2020 року.

Завантажуйте застосунок: https://go.diia.app


Хто може отримати послугу?

1. Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:

  • основний КВЕД належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
  • середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис. грн на місяць за ІІІ квартал;
  • найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.

2. ФОПи, якщо:

  • станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
  • займається діяльністю понад 3 місяці;
  • сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
  • якщо, ви не є одночасно найманим працівником.

Станом на 31 жовтня 2020 року ви маєте вказати  КВЕДи, як основні. Перелік таких КВЕД за посиланням.


⚠️ Увага: не передавайте свої дані третім особам. Ви можете отримати виплату лише через Дію. Будьте уважні при заповненні заяви. Для отримання послуги вам потрібен лише IBAN рахунку.

Проєкт виплати матеріальної допомоги реалізується Мінцифри у партнерстві з Пенсійним фондом України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Завдяки Програмі EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією" та експертній підтримці проєкту USAID/UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах.

Поділитись новиною
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux