~ 7 хвилин
1 робоча доба
- протягом 30 днів від моменту зняття з попереднього місця проживання — 40 грн 26 коп.
- після спливу цього строку — 67 грн 10 коп
Тут можна подати декларацію про місце проживання в електронній формі (у тому числі з одночасним зняттям)
Зверніть увагу! Інформація про майно має в Реєстрі нерухомості (окрім декларування місця проживання дитини віком від 14 до 18 років за адресою батьків або одного з них), воно не має перебувати в іпотеці або довірчій власності.
Ви можете перевірити своє майно у Реєстрі нерухомості.
Якщо ваше майно знаходиться у м. Харків або м. Тернопіль, ви можете скористатися послугою з реєстрації майна на Порталі Дія. Послуга доступна у межах усієї країни.
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua.
2. Заповніть онлайн-форму декларації для отримання послуги.
3. Підпишіть декларацію електронним підписом.
4. Отримайте згоду власника (співвласників) житла (за необхідності).
5. Сплатіть адміністративний збір.
6. Декларація направиться в обробку до реєстратора.
Зверніть увагу! Інформація про майно має бути розміщена у Реєстрі нерухомості (окрім декларування місця проживання дитини віком від 14 до 18 років за адресою батьків або одного з них), воно не має перебувати в іпотеці або довірчій власності.
Послуга доступна у межах усієї країни, окрім м. Херсон
1. Зверніться до Центру надання адміністративних послуг або органу реєстрації з такиими документами:
- заяву на реєстрацію та зняття з реєстрації (у разі реєстрації з одночасним зняттям);
- свідоцтво про народження дитини (за необхідності);
- квитанцію про сплату адміністративного збору;
- документи, що підтверджують право власності/користування майном, або дозвіл на реєстрацію місця проживання від власника майна (за необхідності);
- згода іпотекодержателя на реєстрацію місця проживання особи (за необхідності).
Якщо заяву подає представник особи — потрібен документ, що підтверджує це.
Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників. Якщо заявник не є власником житла, йому необхідно надати документи, які підтверджують право користування майном, або отримати дозвіл від власника житла. У такому разі згоду може особисто надати власник житла. Це можна зробити за наявності правовстановлюючих документів та посвідчення особи.
Ваше місце проживання буде задекларовано. Якщо вам потрібно отримати витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване місце проживання, скористайтеся послугою. Актуальне місце реєстрації відобжається також у внутрішньому чи закордонному паспорті в застосунку Дія.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням. Користувачі ПриватБанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку. Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
Ні. При реєстрації місця проживання дитини віком до 18 років за адресою одного з батьків згода власника не вимагається.
Зверніться до іпотекодавця та отримайте згоду на реєстрацію місця проживання в зазначеному майні. З такою згодою вам потрібно звернутися офлайн до ЦНАП. Реєстрація місця проживання для осіб, які бажають зареєструватися в майні, що перебуває в іпотеці або довірчій власності, не надається.
Ні. Вам потрібно звернутися до військкоммату та центру соціальної підтримки для отримання військово-облікового документу відповідно до віку.
Ні. Вам потрібно звернутися до військомату (територіального центру комплектування та соціальної підтримки) для отримання військового квитка або тимчасового посвідчення.