Допомога по безробіттю
Подання заяви:

~ 10 хвилин

Вартість:

безкоштовно

Строк надання послуги:

1 робочий день

Опис послуги

Тут ви можете подати заяву про надання чи поновлення статусу безробітного та заяву про призначення чи поновлення допомоги по безробіттю.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтесь чи авторизуйтесь у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.

4. Заповніть заяву, відповідаючи питання в анкеті.

5. Оберіть зручний для вас центр зайнятості, незалежно від зареєстрованого місця проживання чи перебування.

6. Введіть свій номер соціального рахунку та оберіть періодичність отримання виплат.

7. Якщо немає соціального рахунку, пропустіть цей етап. Але, протягом 10 робочих днів після призначення виплат відкрийте соціальний рахунок та надішліть його реквізити на електронну пошту центру зайнятості, де подали заяву.

8. Завантажте необхідні документи: паспорт, документ про останній вид зайнятості, документи про освіту та інші.

9. Перевірте сформовані заяви та підпишіть їх електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).

Результат

Статус розгляду заяви можна перевірити у кабінеті громадянина. Результат розгляду заяви буде відображено у вашому кабінеті, направлено на електронну пошту та надіслано на телефон у вигляді смс.

Допомога по безробіттю нараховується після прийняття рішення про надання статусу безробітного на вказаний соціальний рахунок з визначеною періодичністю та урахуванням наданих службою зайнятості послуг у цей період.

Наступні кроки

Після отримання статусу безробітного, з вами зв'яжеться кар’єрний радник центру зайнятості, з метою пошуку роботи для вас.

Зверніть увагу!

Під час карантину реєстрація безробітного та призначення допомоги здійснюється у день подання заяви.

Якщо ви подаєте заяву у неробочий час, святковий або вихідний день, тоді реєстрація безробітного та призначення допомоги здійснюється у найближчий робочий день після подання заяви.

Часті питання й відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги складає близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.

Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Як відкрити соціальний рахунок

Якщо ви маєте рахунок у банку, на який здійснюється зарахування заробітної плати, стипендії, пенсії або інших соціальних виплат, відкривати окремий рахунок не потрібно.

Якщо ви не маєте такого рахунку і є клієнтом ПриватБанку, ви можете відкрити його в Приват24.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux