Подання заяви:

~ 15 хвилин

Реєстрація:

до 10 робочих днів

Вартість:

Від 1 січня 2020 року – 2027 гривень, від 1 липня – 2118 гривень, від 1 грудня – 2189 гривень.

Зміна даних, переоформлення та анулювання ліцензії – безкоштовно.

Опис послуги

Тут можна отримати, розширити звузити чи анулювати ліцензію на внутрішні чи міжнародні перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Авторизуйтесь в електронному кабінеті перевізника, використовуючи електронний підпис.

2. Заповніть заяву на отримання послуги.

3. Надайте відомості про наявність матеріально-технічної бази, транспортні засоби, кваліфікацію персоналу автомобільного перевізника та прикріпіть до заяви необхідні скановані документи.

4. Накладіть електронний підпис та надішліть заяву.

5. Вашу заяву розглянуть та повідомлять про результат.

6. Наступного робочого дня після прийняття рішення про видачу ліцензії на офіційному веб-сайті Укртрансбезпеки буде розміщено наказ із зазначенням реквізитів для внесення плати за послугу.

7. Рішення про видачу ліцензії з’явиться в ліцензійному реєстрі після сплати.

Офлайн

1. Зверніться до Державної служби України з безпеки на транспорті.

2. Заповніть заяву на отримання ліцензії за формою.

Зверніть увагу! Якщо ви не маєте номера картки платника податків через релігійні переконання, додайте копію паспорта з відміткою про це.

3. До заяви додайте документи:

- відомості про матеріально-технічну базу, яка забезпечує технологічні операції, або договори із суб’єктами господарювання за формою та завірені заявником копії цих договорів

- відомості про транспортні засоби за формою та завірені заявником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і тимчасових реєстраційних талонів, якщо передбачено їх оформлення

- відомості про спеціальне обладнання транспортних засобів, які використовуються для перевезень пасажирів на таксі за формою, для внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів на таксі

- відомості про кваліфікацію персоналу автомобільного перевізника за формою

- опис документів, які подаються для отримання ліцензії у двох примірниках за такою формою

4. Якщо не можете відвідати Державну службу України з безпеки на транспорті особисто, надішліть документи поштою з описом вкладення

5. Протягом 10 робочих днів на офіційному веб-сайті Укртрансбезпеки буде розміщено наказ із зазначенням реквізитів для внесення плати за послугу

6. Після сплати рішення про видачу ліцензії з’явиться в ліцензійному реєстрі

Результат

Запис у ліцензійному реєстрі.

Часті питання та відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.

Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.

Пов’язані послуги
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux