~ 15 хвилин
до 10 робочих днів
Від 1 січня 2021 року – 2102 гривень, від 1 липня – 2379 гривень, від 1 грудня – 2481 гривень.
Зміна даних, переоформлення та анулювання ліцензії – безкоштовно.
Тут можна отримати, розширити, звузити чи анулювати ліцензію на внутрішні чи міжнародні перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом.
1. Авторизуйтесь в електронному кабінеті перевізника, використовуючи електронний підпис.
2. Заповніть заяву на отримання послуги.
3. Надайте відомості про наявність матеріально-технічної бази, транспортні засоби, кваліфікацію персоналу автомобільного перевізника та прикріпіть до заяви необхідні скановані документи.
4. Накладіть електронний підпис та надішліть заяву.
5. Вашу заяву розглянуть та повідомлять про результат.
6. Наступного робочого дня після прийняття рішення про видачу ліцензії на офіційному веб-сайті Укртрансбезпеки буде розміщено наказ із зазначенням реквізитів для внесення плати за послугу.
7. Рішення про видачу ліцензії з’явиться в ліцензійному реєстрі після сплати.
1. Зверніться до Державної служби України з безпеки на транспорті.
2. Заповніть заяву на отримання ліцензії за формою.
Зверніть увагу! Якщо ви не маєте номера картки платника податків через релігійні переконання, додайте копію паспорта з відміткою про це.
3. До заяви додайте документи:
- відомості про матеріально-технічну базу, яка забезпечує технологічні операції, або договори із суб’єктами господарювання за формою та завірені заявником копії цих договорів
- відомості про транспортні засоби за формою та завірені заявником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів і тимчасових реєстраційних талонів, якщо передбачено їх оформлення
- відомості про спеціальне обладнання транспортних засобів, які використовуються для перевезень пасажирів на таксі за формою, для внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів на таксі
- відомості про кваліфікацію персоналу автомобільного перевізника за формою
- опис документів, які подаються для отримання ліцензії у двох примірниках за такою формою
4. Якщо не можете відвідати Державну службу України з безпеки на транспорті особисто, надішліть документи поштою з описом вкладення
5. Протягом 10 робочих днів на офіційному веб-сайті Укртрансбезпеки буде розміщено наказ із зазначенням реквізитів для внесення плати за послугу
6. Після сплати рішення про видачу ліцензії з’явиться в ліцензійному реєстрі
Запис у ліцензійному реєстрі.
Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.