Розширюємо горизонти: презентуємо всі сценарії інтеграції Дії на одному сайті — Інтеграція Дії, щоб державні установи та бізнес могли зручніше ознайомитись з можливостями та перспективами використання цифрових документів та Дія.Підпису.
Дія залишає в минулому черги, ксерокопії та підписи документів від руки. Усюди, де від клієнта треба документ чи підпис, — можна використати Дію, щоб цифровізувати процес. Це втілення концепції найзручнішої держави у світі. Бізнес інтегрує Дію та стає зручнішим й ефективнішими для українців. А ще пришвидшує обслуговування та навіть переводить процеси в онлайн.
Кому потрібна інтеграція Дії? Бізнесам, які:
- запитують у клієнтів ксерокопії чи сканкопії документів;
- просять заповнити дані з документів чи підписати;
- авторизують клієнтів у власних застосунку чи на сайті;
- перевіряють документи для видачі товарів чи пропуску в установу.
Переваги інтеграції Дії:
- 20+ млн користувачів Дії — це ваші потенційні клієнти, які можуть отримувати послуги без паперів;
- копії документа за хвилину в системі компанії;
- автоматичне заповнення полів у заявах і договорах даними з копії;
- дистанційне підписання документів;
- цифрові документи і Дія.Підпис у клієнта завжди під рукою.
15 000+ установ та бізнесів уже інтегрували Дію у свою роботу. Серед них: monobank, Укрзалізниця, Нова Пошта, Сільпо, Київ Цифровий, Vodafone, AUTO.RIA, MOYO, Getmancar, мережа аптек АНЦ.
Детальніше про всі сценарії інтеграції Дії, приклади та умови використання, фідбек від інтегрованих партнерів — на сайті.
Ви представник бізнесу і потребуєте консультації стосовно інтеграції Дії? Напишіть команді впровадження в телеграм @DiiaStart або на електронну пошту start@diia.gov.ua.
Зверніть увагу: команда впровадження консультує саме представників бізнесів та держустанов з питань інтеграції Дії. З питаннями роботи послуг у Дії зверніться до команди підтримки.
Останні новини
ви можете вільно користуватися ним.
цей браузер
- Windows
цей браузер
- Mac OS