Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Інтегруйте Дію, щоб зменшити роботу з паперами: запустили зручний сайт для бізнесу
13/06/2024
Інтегруйте Дію, щоб зменшити роботу з паперами: запустили зручний сайт для бізнесу

Розширюємо горизонти: презентуємо всі сценарії інтеграції Дії на одному сайті — Інтеграція Дії, щоб державні установи та бізнес могли зручніше ознайомитись з можливостями та перспективами використання цифрових документів та Дія.Підпису.

Дія залишає в минулому черги, ксерокопії та підписи документів від руки. Усюди, де від клієнта треба документ чи підпис, — можна використати Дію, щоб цифровізувати процес. Це втілення концепції найзручнішої держави у світі. Бізнес інтегрує Дію та стає  зручнішим й ефективнішими для українців. А ще пришвидшує обслуговування та навіть переводить процеси в онлайн.

Кому потрібна інтеграція Дії? Бізнесам, які:

  • запитують у клієнтів ксерокопії чи сканкопії документів;
  • просять заповнити дані з документів чи підписати;
  • авторизують клієнтів у власних застосунку чи на сайті;
  • перевіряють документи для видачі товарів чи пропуску в установу.

Переваги інтеграції Дії:

  • 20+ млн користувачів Дії — це ваші потенційні клієнти, які можуть отримувати послуги без паперів;
  • копії документа за хвилину в системі компанії;
  • автоматичне заповнення полів у заявах і договорах даними з копії;
  • дистанційне підписання документів;
  • цифрові документи і Дія.Підпис у клієнта завжди під рукою.

15 000+ установ та бізнесів уже інтегрували Дію у свою роботу. Серед них: monobank, Укрзалізниця, Нова Пошта, Сільпо, Київ Цифровий, Vodafone, AUTO.RIA, MOYO, Getmancar, мережа аптек АНЦ.

Детальніше про всі сценарії інтеграції Дії, приклади та умови використання, фідбек від інтегрованих партнерів — на сайті.

Ви представник бізнесу і потребуєте консультації стосовно інтеграції Дії? Напишіть команді впровадження в телеграм @DiiaStart або на електронну пошту start@diia.gov.ua

Зверніть увагу: команда впровадження консультує саме представників бізнесів та держустанов з питань інтеграції Дії. З питаннями роботи послуг у Дії зверніться до команди підтримки. 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux