18 березня 2021 року. lifecell став першим мобільним оператором, який запровадив персоніфікацію своїх абонентів за допомогою застосунку Дія в телефонному режимі. Персоніфікація абонентів здійснюється через контактний центр lifecell.
Нова послуга дозволяє без відвідування магазину персоніфікувати свій номер й одразу отримати доступ до переваг, які надаються після персоніфікації. Зокрема, якщо номер lifecell «закріплений» за абонентом, то він отримує спеціальну ціну на тарифи «Смарт Лайф», «Вільний Лайф», «Просто Лайф», «Platinum Лайф», «Інтернет БЕЗМЕЖ», «Смарт Лайф. Регіон», «Вільний Лайф. Регіон», «Просто Лайф. Регіон» і «Platinum Лайф. Регіон».
Реєстрація та персоніфікація мобільного номера також є найдієвішими способами захисту SIM-карти від шахрайства.
Персоніфікація номера абонента в телефонному режимі здійснюється у такий спосіб:
-
Абоненту достатньо встановити застосунок Дія 2.0 (із цифровим ID-паспортом або паспортом громадянина України для виїзду за кордон) і зателефонувати до контактного центру lifecell зі свого номера.
-
Агент контактного центру надсилає абоненту посилання на сторінку офіційного сайту https://www.lifecell.ua для ознайомлення з умовами обробки персональних даних і відправляє йому одноразовий пароль.
-
Якщо абонент надає згоду на обробку даних, то він повідомляє агенту пароль із SMS.
-
Агент відкриває форму персоніфікації, вибирає тип документа (ID-паспорт або паспорт громадянина України для виїзду за кордон) і просить абонента продиктувати цифри під штрих-кодом із застосунку Дія 2.0.
-
Після введення цих цифр в систему абонент дає згоду в застосунку Дія 2.0 на передачу даних lifecell і персоніфікація вважається завершеною.
Така покрокова процедура персоніфікації є простою та займає лише декілька хвилин.
Нагадаємо, що в грудні 2020 року lifecell став першим мобільним оператором, який почав застосовувати шеринг електронних документів, що посвідчують особу, із застосунку Дія.
***
Дія — це новий рівень взаємодії держави та громадян: зручний, непомітний, людяний. На порталі можна отримати онлайн більше 50 державних послуг.
Дія 2.0 — оновлений мобільний застосунок, за допомогою якого українці мають змогу отримувати доступ до своїх цифрових документів. Серед них — ID-картка та закордонний біометричний паспорт, студентський квиток, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, страховий поліс транспортного засобу, податковий номер (РНОКПП), свідоцтво про народження та довідка переселенця (ВПО).
Держава має стати сервісом, а не лячним монстром. Допомагати одним швидко отримувати послуги, а іншим — чесно виконувати свою роботу. Тому ми запустили проєкт «Цифрова держава», що згодом об’єднає всі відомства в єдину зручну й дієву онлайн-систему: https://plan2.diia.gov.ua/
lifecell ― український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступного високошвидкісного мобільного інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорій користувачів незалежно від віку чи знань технологій. Оператор належить Turkcell — турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець четвертого кварталу 2020 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 8,1 млн користувачів.
Діджитал-оператор lifecell пропонує тарифи та послуги, які є зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо сервісів і продуктів компанії також входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс тощо. Діджитал-оператор реалізовує низку проєктів, спрямованих на розвиток «розумного міста», покращення безпеки громадян і запуск мережі IoT (інтернету речей).
Сайт: www.lifecell.ua
ви можете вільно користуватися ним.
цей браузер
- Windows
цей браузер
- Mac OS