lifecell провів інтеграцію внутрішніх систем із сервісом Дія
18/12/2020
lifecell провів інтеграцію внутрішніх систем із сервісом Дія

lifecell став першим мобільним оператором, який почав застосовувати шеринг електронних документів, що посвідчують особу, із застосунку Дія.

 

Така можливість вплинула насамперед на процедуру реєстрації мобільного номеру в оператора. Тепер дані абонента, що бажає юридично «закріпити» номер за своєю особою, автоматично вводяться до внутрішніх систем lifecell після його згоди. Це дозволило суттєво скоротити час на здійснення реєстрації.


Відчути нові переваги можуть клієнти lifecell, що користуються застосунком Дія 2.0. Для цього, як і раніше, необхідно подати заяву на реєстрацію номеру до магазину lifecell. А далі абонентові достатньо відкрити документ, що посвідчує особу, в застосунку Дія на власному смартфоні та назвати згенерований номер штрих-коду. Працівник оператора вводить цей номер в систему та направляє запит на отримання копії цифрового документу. Клієнт підтверджує запит – копія документу опиняється в системі lifecell. Вся процедура займає кілька секунд.

Наразі через Дію lifecell можна надавати копії наступних видів цифрових документів: ID-картки (паспорта громадянина України нового зразка) та закордонного паспорта.


Оператор, як і раніше, приймає електронні версії й інших документів, що посвідчують особу. Для цього достатньо відкрити їх у застосунку Дія та продемонструвати працівнику lifecell. Цією можливістю клієнти lifecell могли скористатися ще з квітня 2020 р. під час проходження реєстрації та ідентифікації (підтвердження володіння номером). Успішна ідентифікація дозволяє отримати доступ до керування номером (операцій з SIM-картою, отримання фінансової інформації щодо номеру, зміни тарифу та статусу додаткових послуг). Однак, введення даних з таких документів до систем lifecell не є автоматичним та відповідно займає більше часу.


Також, як і раніше, за стандартною процедурою реєстрації номеру клієнт повинен підтвердити користування SIM-картою одним із способів:

-    надати SIM-карту для перевірки;

-    озвучити / показати / вказати в заяві одноразовий пароль, відправлений оператором на абонентський номер, який реєструється;

-    озвучити / показати / вказати в заяві секретне слово, встановлене відповідно до процедури оператора.


Реєстрація мобільного номеру є найбільш дієвим методом для захисту SIM-карти від шахрайства. Детальніше про процедуру, найрозповсюдженіші шахрайські схеми та алгоритми дій у випадку підозрілих транзакцій за посиланням. Для віддаленої реєстрації номера на свої паспортні дані або ж віддаленого укладення індивідуальних контрактів lifecell пропонує можливість авторизації за допомогою BankID. Реєстрація номеру можлива ще й через підключення Мobile ID – електронного цифрового підпису. Mobile ID забезпечує надійну ідентифікацію користувача для отримання будь-яких електронних послуг і є, по суті, цифровим посвідченням особи.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux