У магазинах оператора та партнерів з'явилася можливість використовувати Дію під час обслуговування абонентів
З 21 грудня Vodafone Україна, спільно з Міністерством цифрової трансформації, запускає програму тестування обслуговування абонентів із застосунком Дія. На цьому етапі абоненти оператора, у яких є застосунок Дія, можуть використовувати його для ідентифікації. Для цього потрібно просто відкрити Дію і показати свої цифрові документи співробітнику магазину.
За допомогою Дії абоненти Vodafone Україна можуть отримати потрібні сервіси, змінити тариф, керувати додатковими послугами, отримувати фінансову інформацію про свій номер.
Крім цього, в Запорізькій області оператор почав тестування Дії для контрактного підключення. Абоненти зможуть поділитись цифровою копією своєї ID-картки, а всі дані документу будуть внесені в систему автоматично. Таким чином, час на оформлення контрактного підключення зменшиться майже вдвічі.
Після успішного закінчення тестового періоду Дія буде працювати постійно і перелік послуг, що надаються в магазинах, розшириться. Надалі за допомогою Дії абоненти зможуть зареєструвати свій номер на паспортні дані, перейти з передплаченої на контрактну форму обслуговування, тощо.
Останні новини
ви можете вільно користуватися ним.
цей браузер
- Windows
цей браузер
- Mac OS