Як оформити електронний підпис?
23/06/2020
Як оформити електронний підпис?

Електронні сервіси та документообіг — вже навіть не тренд, а необхідність. Дозволяють економити час та бути ефективними. 

Щоб скористатися такими сервісами, потрібно мати е-підпис. 

Як отримати е-підпис? 

  • Особисто. Зверніться до одного з надавачів послуги, заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані та номер платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут: https://bit.ly/3b6NYO0. Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент ДПС та АЦСК МВС.  Під час карантину радимо використовувати попередній запис. 
  • Онлайн. Цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку: https://bit.ly/2YFGhvq. Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП. 

Нагадаємо, що ДП Дія також надає електронні підписи. Щоб отримати підпис там, придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг: https://bit.ly/3doMwZ0.

Поділитись новиною
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux