Як оформити електронний підпис?
23/06/2020
Електронні сервіси та документообіг — вже навіть не тренд, а необхідність. Дозволяють економити час та бути ефективними.
Щоб скористатися такими сервісами, потрібно мати е-підпис.
Як отримати е-підпис?
- Особисто. Зверніться до одного з надавачів послуги, заповніть реєстраційну форму та вкажіть паспортні дані та номер платника податків. Перелік надавачів електронних довірчих послуг тут: https://bit.ly/3b6NYO0. Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент ДПС та АЦСК МВС. Під час карантину радимо використовувати попередній запис.
- Онлайн. Цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку: https://bit.ly/2YFGhvq. Отримати підпис можуть як фізичні особи, так і ФОП.
Нагадаємо, що ДП Дія також надає електронні підписи. Щоб отримати підпис там, придбайте сертифікат кваліфікованого електронного підпису в одному із пунктів надання послуг: https://bit.ly/3doMwZ0.
Поділитись новиною
Останні новини
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
ви можете вільно користуватися ним.
4.5%
людей використовує
цей браузер
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
- Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
- Mac OS