Для отримання електронних послуг потрібен електронний підпис. Ви чули про те, що його можна мати на ID-картці, розповідаємо, як.
У лютому для громадян, які досягли 18 років, з'явилася можливість безкоштовно отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) на власну ID-картку.
Особисті ключі до підпису зберігаються на безконтактному електронному носії — чіпі.
З вашим електронним підписом на ID ви можете отримувати адмінпослуги, укладати угоди, здійснювати банківські операції, оформлювати доручення онлайн тощо.
Для цього вам потрібно мати зчитувач інформації, який підключається до комп'ютера чи смартфона з підтримкою технології NFC, та програмне забезпечення відповідно для вашої платформи – Windows, MacOS, Android чи IOS.
Улітку цього року власники смартфонів з технологією NFC зможуть використовувати такий підпис через мобільний застосунок Дія.
Не турбуйтеся стосовно безпеки — електронний підпис гарантує конфіденційність: код доступу до нього (ПІН2) знає виключно громадянин. Без цього коду ніхто, крім вас, не зможе отримати підписану вами інформацію або документи. Зберігати підпис на ID-карті ще безпечніше, ніж просто файл на комп'ютері — його неможливо скопіювати на флешку чи інший електронний носій.
Під час карантину ви можете отримати е-підпис на ID-картку у центрі сертифікації ключів Міністерства внутрішніх справ. Для цього потрібно записатись за телефоном і не забути одягнути маску. Контакти тут: https://ca.mvs.gov.ua/
ви можете вільно користуватися ним.
цей браузер
- Windows
цей браузер
- Mac OS