А чому не можна відразу зробити усі послуги легкими, зручними та електронними? Невже це так складно?
Часто ми отримуємо питання щодо трансформації різних державних послуг. Тому розповімо вам про те, як відбувається цей процес.
Недостатньо цифровізувати хаос. Потрібно переосмислити кожну послугу: іноді скоротити кількість документів при поданні, іноді – кількість осіб, що перевіряють заяву, іноді – дати можливість державним органам ділитися інформацію в реєстрах, щоб від громадян вимагалося якомога менше папірців чи сканкопій. Адже бігати мають дані, а не люди.
Ми називаємо цей процес складним словом “реінжиніринг”. Це відбувається таким чином:
Оцінка. Вивчаємо досвід інших країн, законодавство та спілкуємося з посадовцями. На створення сервісу єМалятко нас надихнув досвід Канади та Австралії, які об’єднали декілька послуг у одній. У 11 українських містах батьки новонароджених вже можуть отримати до 10 послуг за однією заявою у пологовому чи у ЦНАП.
Планування та реконструкція. Вносимо зміни до законодавства та навчаємо державних службовців надавати послугу. Робимо так, щоб механізм отримання послуги був простим та зрозумілим. Тому зараз на порталі Дія ви можете зареєструвати ФОП за 10 хвилин, і це найшвидше відкриття власної справи у світі.
Тестування. Створюємо прототип і тестуємо його з потенційними користувачами послуги. Враховуємо зауваження тестувальників та виправляємо помилки. Таким чином здійснювалися тестування водійських посвідчень та студентських квитків в Дії.
Впровадження. Коли ми впевнені у змісті, запускаємо готову послугу.
Моніторинг. Запуск послуги – ще не кінець. Продовжуємо враховувати зворотний зв’язок користувачів та аналізувати, що ще можна вдосконалити.
Останні новини
ви можете вільно користуватися ним.
цей браузер
- Windows
цей браузер
- Mac OS