Команда Дія почали розробку порталу з дослідження: опитали підприємців, виявили їхні болі та проблеми, пов’язані з ФОП. І перетворили їх на зручний сервіс у Дії. Після того, як один один з респондентів порівняв відкриття ФОП з машиною часу 1998 року, ми переконалися, що вибрали правильний шлях змін.
Отримали такий фідбек про онлайн і офлайн:
➖Купа часу на поїздки в ЦНАП/податкову/збір документів і заповнення заяв
➖Відсутність єдиного, достовірного та актуального джерела інформації про ФОП
➖Незрозумілі значення полів, немає підказок
➖Відсутність служби підтримки, колл-центру та зворотного зв'язку про отримання послуги
Додали на портал:
➕Опис всіх процесів людяною мовою
➕Пояснення, як правильно вибрати КВЕД
➕Підказки для незрозумілих полів на кожному етапі заповнення заявки
➕Онлайн-підтримку, щоб не спілкуватися зі співробітниками ЦНАП та податкової зайвий раз
➕Скорочення кількості полів і зменшення часу на заповнення заявки в кабінеті
➕Повідомлення про статус заявки в кабінеті смскою або поштою
Останні новини
ви можете вільно користуватися ним.
цей браузер
- Windows
цей браузер
- Mac OS