Файли Cookie

Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію

Анулювання бронювання працівників

Подання заяви:

10 хвилин

Опрацювання:

до 1 дня

Вартість:

безоплатно

Опис послуги:

Тут можна подати заяву про анулювання бронювання військовозобов’язаних працівників, які більше не потребують відстрочки від мобілізації через зміну умов роботи, переведення працівників на іншу посаду тощо.


Зверніть увагу: компанії можуть подавати заяву раз на 5 днів. Для державних органів такого обмеження немає.


Як отримати послугу
Онлайн

1. Натисніть Подати заяву, зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою електронного підпису юридичної особи.

2. Внесіть дані працівників, яким потрібно анулювати бронювання.

3. Перевірте сформовану заяву та підпишіть її електронним підписом. Якщо заяву подає довірена людина, заяву повинен підписати керівник або підписант підприємства.

4. Заяву опрацюють протягом доби. Стежте за статусом в особистому кабінеті. Повідомлення про результат надійде на електронну пошту та в розділ Зверніть увагу.

Результат

На електронну пошту та в кабінет громадянина надійде результат анулювання бронювання зі статусами працівників: анульовано, не анульовано (з поясненням).

В Резерв+ працівника оновиться статус бронювання.

Часті питання та відповіді
Хто може подати заяву про аннулювання працівника?

Керівник компанії або довірена особа за підписом керівника. Довіреною особою є працівник, який авторизувався на порталі за допомогою електронного підпису юридичної особи.

Які дані про працівників потрібно внести в список?

– ПІБ;

– РНОКПП (за наявності) або паспортні дані;

– дата народження.


Бронювання якого працівника не можна анулювати?

Якщо працівник:

- не працевлаштований у вашій компанії;

- не заброньований за вашою компанією;

- даних про нього немає в Реєстрі військовозобов'язаних. 

Як часто можна подавати заяву про анулювання?

Компанії можуть подавати заяву раз на 5 днів. Для державних органів такого обмеження немає.

Бронювання після втрати критичності підприємства анулюється автоматично, чи треба подати заяву про анулювання самостійно?

У разі втрати або завершення статусу критично важливого підприємства бронювання працівників автоматично анулюється. Тому подавати окрему заяву в таких випадках не потрібно.

У послузі відображається неправильна кількість військовозобовʼязаних у компанії.

Це значить, що реєстр Оберіг не отримав підтвердження з Пенсійного фонду про те, що людина офіційно працює у вашій компанії. 

Для актуалізації відомостей про працівників скористайтесь порталом електронних послуг ПФУ. У меню виберіть Комунікації з ПФУ — Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) — Повідомлення про зміни в трудових відносинах.

У повідомленні зможете подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.

Упродовж двох днів дані оновляться, після цього спробуйте подати заяву на бронювання ще раз.

Не відображається працівник, інформацію про кадрові зміни подали

Якщо роботодавець подав інформацію про кадрові зміни, працівник може самостійно оновити інформацію про місце праці, скориставшись застосунком Резерв+. Для цього потрібно:

  1. Авторизуватися у застосунку Резерв+
  2. Перейти у розділ Меню — Виправити дані онлайн — Неактуальне місце роботи. Перевірити інформацію (ПІБ, податковий номер, дата народження) та надіслати запит.

Після надсилання запиту отримаєте сповіщення з результатом.

Якщо виникають питання чи труднощі під час користування застосунком Резерв+, варто звернутись до підтримки застосунку — https://chats.viber.com/reserveplusbot

Ознайомитись з детальною інструкцією можна тут.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux