Анулювання бронювання працівників
10 хвилин
до 1 дня
безоплатно
Тут можна подати заяву про анулювання бронювання військовозобов’язаних працівників, які більше не потребують відстрочки від мобілізації через зміну умов роботи, переведення працівників на іншу посаду тощо.
Зверніть увагу: компанії можуть подавати заяву раз на 5 днів. Для державних органів такого обмеження немає.
1. Натисніть Подати заяву, зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою електронного підпису юридичної особи.
2. Внесіть дані працівників, яким потрібно анулювати бронювання.
3. Перевірте сформовану заяву та підпишіть її електронним підписом. Якщо заяву подає довірена людина, заяву повинен підписати керівник або підписант підприємства.
4. Заяву опрацюють протягом доби. Стежте за статусом в особистому кабінеті. Повідомлення про результат надійде на електронну пошту та в розділ Зверніть увагу.
На електронну пошту та в кабінет громадянина надійде результат анулювання бронювання зі статусами працівників: анульовано, не анульовано (з поясненням).
В Резерв+ працівника оновиться статус бронювання.
Керівник компанії або довірена особа за підписом керівника. Довіреною особою є працівник, який авторизувався на порталі за допомогою електронного підпису юридичної особи.
– ПІБ;
– РНОКПП (за наявності) або паспортні дані;
– дата народження.
Якщо працівник:
- не працевлаштований у вашій компанії;
- не заброньований за вашою компанією;
- даних про нього немає в Реєстрі військовозобов'язаних.
Компанії можуть подавати заяву раз на 5 днів. Для державних органів такого обмеження немає.
У разі втрати або завершення статусу критично важливого підприємства бронювання працівників автоматично анулюється. Тому подавати окрему заяву в таких випадках не потрібно.
Це значить, що реєстр Оберіг не отримав підтвердження з Пенсійного фонду про те, що людина офіційно працює у вашій компанії.
Для актуалізації відомостей про працівників скористайтесь порталом електронних послуг ПФУ. У меню виберіть Комунікації з ПФУ — Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) — Повідомлення про зміни в трудових відносинах.
У повідомленні зможете подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.
Упродовж двох днів дані оновляться, після цього спробуйте подати заяву на бронювання ще раз.
Якщо роботодавець подав інформацію про кадрові зміни, працівник може самостійно оновити інформацію про місце праці, скориставшись застосунком Резерв+. Для цього потрібно:
- Авторизуватися у застосунку Резерв+
- Перейти у розділ Меню — Виправити дані онлайн — Неактуальне місце роботи. Перевірити інформацію (ПІБ, податковий номер, дата народження) та надіслати запит.
Після надсилання запиту отримаєте сповіщення з результатом.
Якщо виникають питання чи труднощі під час користування застосунком Резерв+, варто звернутись до підтримки застосунку — https://chats.viber.com/reserveplusbot
Ознайомитись з детальною інструкцією можна тут.