3 хвилини
безкоштовно
Ви можете подати податкову декларацію платника єдиного податку — фізичної особи-підприємця.
Хто може отримати послугу:
Фізичні особи-підприємці — платники єдиного податку 1-3 груп, які:
- не мають найманих працівників;
- не є платниками ПДВ;
- не змінювали групу оподаткування з початку 2021 року;
- не перебувають у процесі припинення підприємницької діяльності.
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
2. Дія перевірить ваші дані в реєстрах Державної податкової служби України. Якщо ви діючий ФОП на спрощеній системі оподаткування і не зареєстровані платником ПДВ — подання декларації стане доступним.
3. Оберіть період, за який декларуєте дохід від підприємницької діяльності.
4. Введіть суму отриманого за обраний період доходу. Будьте уважні та не включайте до розрахунку суми доходи, що не підлягають оподаткуванню.
5. Перевірте інформацію, внесену до декларації.
6. Підпишіть електронним підписом та надішліть декларацію.
7. Очікуйте повідомлення про статус декларації на електронну адресу. Воно також буде доступним у розділі "Зверніть увагу" в кабінеті громадянина на порталі Дія.
Декларація може проходити обробку в Державній податковій службі до 24 годин. За результатом перевірки ви отримаєте повідомлення, що декларацію прийнято, або була виявлена помилка, яку необхідно виправити, та подати декларацію ще раз.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.
Також ви можете створити Дія.Підпис у мобільному застосунку Дія за умови, якщо в Дії у вас є ІD-картка або закордонний паспорт.
Користувачі ПриватБанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку. Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
При втраті КЕПу необхідно звернутись до АЦСК, який його видавав, і анулювати. Після анулювання втраченого КЕПу податкова отримає сповіщення про це, і декларацію можна буде підписати новим КЕПом, який і стане визнаним.
ФОПи 1-3 груп подають Декларацію платника єдиного податку — фізичної особи-підприємця.
Якщо декларація не прийнята, подайте нову, ретельно перевіривши заповнені дані. Також зверніть увагу, що КЕП, яким підписуєте, повинен бути визнаним податковою.
Якщо при заповненні декларації ви вказали неправильну суму доходу, необхідно подати декларацію зі змінами. Якщо граничний термін подання декларацій ще не закінчився, можете подати нову звітну декларацію. Після граничних строків подання необхідно подати уточнювальну.
Після підписання декларації Дія.Підписом та її успішного прийняття у кабінеті платника податків Дія.Підпис визнається основним підписом користувача в Податковій. Саме через це ви можете отримати відмову після підписання будь-яким іншим кваліфікованим електронним підписом. Виходом з цієї ситуації є анулювання Дія.Підпису.
Якщо ви отримували дохід за додатковим КВЕДом, звітність все одно подається за основним видом діяльності, який ви визначили при постановці на облік платником єдиного податку та звітуванні перед податковою. Тобто зазначати додаткові КВЕДи не потрібно.
Після підписання декларації Дія.Підписом та її успішного прийняття у кабінеті платника податків Дія.Підпис визнається основним підписом користувача в Податковій. Саме через це ви можете отримати відмову після підписання будь-яким іншим кваліфікованим електронним підписом. Виходом з цієї ситуації є анулювання Дія.Підпису.
Якщо ви щойно зареєстрований ФОП, ви можете підписати першу Декларацію будь-яким КЕПом, саме його визнає Державна податкова служба для підпису звітних документів. Якщо ви вже подавали Декларації, їх потрібно підписувати лише тим КЕПом, яким підписували раніше, бо він визнаний податковою.
Також у мобільному застосунку Дія ви можете створити додатковий КЕП — Дія.Підпис і використовувати його для подання декларацій через застосунок.
Усі АЦСК в Україні передають повідомлення до податкової про припинення дії КЕПів, що використовувались підприємцями. Тому після закінчення строку дії визнаного КЕПа оновіть його або просто замовте новий, і податкова його визнає при підписанні першої декларації.
Якщо декларація прийнята податковою, вона буде доступна за запитом у розділі Подані звіти і декларації. Якщо ж декларація в Дії не відображається, перевірте, будь ласка, в кабінеті платника податкової і подайте повторно, якщо ні.
Так. Всі прийняті податковою декларації за останні 3 роки доступні за запитом у розділі Подані звіти і декларації.
Найчастіше податкова опрацьовує декларацію в перші 24 години після подачі. Проте з різних технічних причин час опрацювання може бути продовжено. Якщо через 3 дні після подання декларацію не прийнято, подайте її ще раз.
Якщо ви отримували дохід за додатковим КВЕДом, звітність все одно подається за основним видом діяльності, який ви визначили при постановці на облік платником єдиного податку та звітуванні перед податковою. Тобто зазначати додаткові КВЕДи не потрібно.