~ 10 хвилин
до 5 робочих днів (може бути продовжено до 35 робочих днів)
безоплатно
Львівська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Чернігівська, Закарпатська, Рівненська, Дніпропетровська, Полтавська, Київська, Кіровоградська області та в м. Луцьк Волинської області
Тут можна зареєструвати право власності на нерухоме майно.
Умови:
- нерухомість придбана / оформлена до створення Держреєстру речових прав 2013 року;
- ви маєте бути одним із власників майна, щодо якого подається заява;
- при створенні електронної заяви паперовий витяг не видається.
1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
3. Перевірте особисті дані у профілі користувача, оновіть їх за необхідності.
4. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.
5. Завантажте документи про зареєстровані речові права на об'єкт нерухомої власності до 1 січня 2013 року у форматі PDF або JPEG.
6. Перевірте сформовану заяву та підпишіть її електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).
1. Вам знадобиться паспорт, номер платника податків, правовстановлюючі документи щодо об’єкта нерухомого майна або їхні копії.
2. Зверніться до нотаріуса/реєстратора з цими документами. Послуга безоплатна.
3. Для уточнення інформації щодо права власності реєстратор/нотаріус формує письмовий запит до Бюро технічної інвентаризації (БТІ) та надає його вам для особистого звернення.
4. Зверніться з письмовим запитом до комунального підприємства БТІ за територіальною приналежністю щодо нерухомого майна. Якщо таке бюро ліквідоване, зверніться до БТІ, яке стало правонаступником архівних документів.
5. Для оформлення довідки з БТІ вам знадобиться:
- письмова заява;
- паспорт та номер платника податків (оригінал та копії);
- правовстановлюючі документи (копії);
- оригінал письмового запиту від нотаріуса (у разі оформлення спадщини, продажу, дарування) або реєстратора.
Послуга платна.
6. БТІ протягом 30 днів надає паперову довідку, що містить печатку підприємства та підпис виконавця або керівника.
7. Для отримання послуги повторно зверніться з пакетом документів, зазначеним у пункті 1, та сформованою довідкою з БТІ до нотаріуса/реєстратора.
Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або відмову з'явиться в кабінеті громадянина та буде надіслано на зазначену електронну адресу.
Витяг в електронній формі має таку саму юридичну силу, як і паперовий. Його можна роздрукувати та користуватися, як будь-яким іншим документом.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надайте заповнену реєстраційну форму, паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.
Користувачі ПриватБанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн-кабінеті «Приват24» або у відділенні банку. Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
Процес державної реєстрації триває до 5 робочих днів.
Однак, якщо державна реєстрація права власності на нерухоме майно проведена лише на паперових носіях в БТІ, розгляд заяви може бути зупинено. У цьому разі реєстратор формує та надсилає запит до БТІ для перевірки права власності на основі інформації з документів, доданих до заяви. Строк розгляду – до 30 робочих днів.
Ви можете завантажити будь-які правовстановлюючі документи, що підтверджують право власності на об'єкт нерухомого майна.
Будь ласка, зверніться до чатбота або зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України за номером: +380 44 364-23-93.
Так. У Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» є перелік обставин для відмови.
Наприклад:
- заява подана неналежною особою;
- подані документи не встановлюють набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
- наявне зареєстроване право власності на нерухоме майно.
Вкажіть актуальну адресу об'єкту нерухомості.
Реєстратор звірить дані з електронними копіями правовстановлюючих документів.
Ні, не потрібна.
Виписка, отримана онлайн і роздрукована з особистого кабінету громадянина, є повноцінним документом. Її повинні приймати всі державні органи. У разі будь-яких складнощів зверніться до чатбота або зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України: +380 44 364-23-93.