~ 10 хвилин
до 5 робочих днів (може бути продовжено на строк до 35 робочих днів)
безкоштовно
Львівська область, м. Тернопіль, м. Харків та Чугуєвський район Харківської області
Тут можна здійснити державну реєстрацію права власності на об'єкт нерухомого майна, що виникло та зареєстроване в установленому законом порядку до 01 січня 2013 року, до запровадження Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у 2013 році.
Скористатися вказаною послугою ви можете, лише якщо ви є одним із власників нерухомого майна, щодо якого подається заява.
Послуга доступна у Львівській області, м. Тернопіль, м. Харків та Чугуєвському районі Харківської області.
Якщо ви створюєте заяву в електронній формі, витяг у паперовій формі не видається.
1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
3. Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.
4. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.
5. Завантажте необхідні документи у форматі PDF або JPEG, що містять відомості про зареєстровані речові права на об'єкт нерухомої власності до 1 січня 2013 року.
6. Перевірте сформовану заяву та підпишіть її електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).
1. Вам знадобиться паспорт, номер платника податків, правовстановлюючі документи щодо об’єкта нерухомого майна або їхні копії.
2. Зверніться до нотаріуса/реєстратора з цими документами. Послуга безкоштовна.
3. Для уточнення інформації щодо права власності реєстратор/нотаріус формує письмовий запит до Бюро технічної інвентаризації (БТІ) та надає його вам для особистого звернення.
4. Зверніться із указаним письмовим запитом до комунального підприємства БТІ за територіальною приналежністю щодо нерухомого майна. Якщо таке бюро ліквідоване, зверніться до БТІ, яке стало правонаступником архівних документів.
5. Для оформлення довідки з БТІ вам знадобиться:
- письмова заява;
- паспорт та номер платника податків (оригінал та копії);
- правовстановлюючі документи (копії);
- оригінал письмового запиту від нотаріуса (у разі оформлення спадщини, продажу, дарування) або реєстратора.
Оформлення такої довідки потрібно оплачувати.
6. БТІ протягом 30 днів надає паперову довідку, що містить печатку підприємства та підпис виконавця або керівника.
7. Для отримання послуги повторно зверніться з пакетом документів, зазначеним у пункті 1, та сформованою довідкою з БТІ до нотаріуса/реєстратора.
Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або відмову з'явиться в кабінеті громадянина та буде надіслано на зазначену вами в заяві електронну адресу.
Витяг в електронній формі має таку саму юридичну силу, як і паперовий. Його можна роздрукувати та користуватися, як будь-яким іншим документом.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.
Користувачі ПриватБанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн-кабінеті «Приват24» або у відділенні банку. Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
Процес державної реєстрації займає до 5 робочих днів.
Однак, якщо державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна проведена лише на паперових носіях в БТІ, розгляд заяви може бути зупинено. У цьому разі реєстратор на основі інформації, що міститься у документах, що додані вами до заяви, формує та надсилає запит до БТІ для перевірки інформації щодо права власності. Строк розгляду такого запиту становить до 30 робочих днів.
Ви можете завантажити будь-які правовстановлюючі документи, що підтверджують право власності на об'єкт нерухомого майна.
Будь ласка, зверніться до чатбота або зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України за номером: +380 44 364-23-93.
Так. У Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» є перелік обставин, через які в реєстрації прав може бути відмовлено.
Наприклад:
- заява про державну реєстрацію прав подана неналежною особою;
-
подані документи не дають змоги встановити набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
-
наявне зареєстроване право власності на нерухоме майно.
Вкажіть актуальну назву адреси місцезнаходження об'єкта нерухомого майна.
Реєстратор звірить вказані дані з електронними копіями правовстановлюючих документів.
Ні. Не потрібна згода інших співвласників, щоб здійснити державну реєстрацію права власності одного зі співвласників на об'єкт нерухомого майна.
Виписка, отримана онлайн і роздрукована з особистого кабінету громадянина, є повноцінним документом. Її повинні приймати всі державні органи. У разі будь-яких складнощів зверніться до чатбота або зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України: +380 44 364-23-93.