~ 30 хвилин
до 10 робочих днів з дня одержання заяви органом ліцензування
з 1 січня 2021 року — 2270 гривень, з 1 липня — 2379 гривень, з 1 грудня — 2481 гривня.
Оформлення заяви на видачу ліцензії для імпорту лікарських засобів, крім активних фармацевтичних інгредієнтів.
2. Авторизуйтесь в інтегрованій системі електронної ідентифікації за допомогою електронного підпису.
3. Зареєструйте особистий кабінет, заповніть обов'язкові поля: «Найменування посади», «Телефон», «Email», «Email компанії» та відмітьте вид діяльності, на яку потрібна ліцензія. Збережіть вказану інформацію.
4. Заповніть заяву та оберіть необхідний вид діяльності з імпорту лікарських засобів.
5. Додайте досьє імпортера.
6. Накладіть електронний підпис та відправте на розгляд.
7. Рішення про видачу ліцензії набуває чинності та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Держлікслужби. Воно вноситься до ліцензійного реєстру наступного робочого дня після його прийняття.
1. Зверніться до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
2. Заповніть заяву за такою формою.
До заяви додайте:
- копію досьє імпортера
- довідку про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (якщо ви відмовились від нього через релігійні переконання, надайте копію паспорта з відміткою)
- 2 примірники опису послуг за такою формою
4. Подайте документи особисто або поштою з описом вкладення до Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками.
5. Рішення про видачу ліцензії набуває чинності та оприлюднюється на офіційному веб-сайті Держлікслужби. Інформація про нього вноситься до ліцензійного реєстру наступного робочого дня після прийняття.
Ви отримаєте ліцензію для імпорту лікарських засобів, крім активних фармацевтичних інгредієнтів або рішення про відмову у видачі.
Оплату за видачу ліцензії необхідно здійснити протягом 10 днів з дня оприлюднення рішення про видачу ліцензії.
Ви можете перевірити статус вашої ліцензії у Реєстрі ліцензіатів.
Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
Згідно зі ст.12 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" ліцензія видається на необмежений термін.
Ні. Законом «Про ліцензування видів господарської діяльності» не передбачено переоформлення ліцензії у разі зміни прізвища фізичної особи-підприємця. Однак обов’язково повідомте орган ліцензування про всі зміни даних у документах, які надавалися для отримання ліцензії, протягом місяця з дня змін.