Подання запиту:

~ 15 хвилин

Обробка:

до 10 робочих днів

Вартість:

один прожитковий мінімум для працездатних осіб, який буде на день прийняття рішення про видачу ліцензії. Від 1 січня 2021 року — 2270 гривень, від 1 липня — 2379 гривень, від 1 грудня — 2481 гривня.



Опис послуги:

Тут можна отримати, розширити, звузити чи анулювати ліцензію для надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення.

Як отримати послугу
Онлайн

2. Виберіть необхідну послугу: отримати ліцензію, розширити її, звузити чи анулювати.

3. Заповніть онлайн-форму, виберіть послуги, що підлягають ліцензуванню, та додайте скановані копії відомостей про дотримання технологічних вимог матеріально-технічної бази й наявність мінімальної кількості працівників.

4. За потреби додайте копії документів на право власності на обладнання та виробничі приміщення. Також додайте копії документів, що підтверджують відповідний ступінь вищої освіти та досвід роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками.

5. Відправте заяву, поставивши електронний підпис.

6. Після отримання на електронну адресу повідомлення про успішний прийом замовлення в роботу слід оплатити послугу та внести до порталу інформацію, натиснувши кнопку «Повідомлення про сплату».

Зверніть увагу! Оплатити послугу треба протягом 10 днів від дати прийняття замовлення в обробку.

7. Рішення про видачу ліцензії з’явиться на порталі електронних сервісів у розділі «Реєстр ліцензіатів», який можна побачити тут.

Офлайн

1. Зверніться до Державної служби з надзвичайних ситуацій.

2. Заповніть заяву на отримання ліцензії за формою.

Зверніть увагу! Якщо ви не маєте номера картки платника податків через свої релігійні переконання, додайте копію паспорта з відміткою про це.



3. До заяви додайте документи:

- відомості про дотримання технологічних вимог матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення господарської діяльності з надання послуг та виконання робіт, за такою формою

- відомості про наявність мінімальної кількості керівників та виконавців робіт за окремими посадами за такою формою

- копії документів на право власності на обладнання та виробничі приміщення

- копії документів, що підтверджують вищу освіту та досвід роботи, кваліфікацію працівників, наявність трудових договорів з усіма найманими працівниками

- опис документів, які подаються для одержання ліцензії, у двох примірниках за такою формою.

4. Якщо ви не можете відвідати Державну службу з надзвичайних ситуацій, особисто надішліть документи поштою з описом вкладення.

5. Після отримання повідомлення про успішне прийняття замовлення в роботу слід оплатити послугу та внести інформацію до порталу, натиснувши кнопку «Повідомлення про сплату»

Зверніть увагу! Послугу слід оплатити протягом 10 днів, починаючи з дати прийняття замовлення в обробку.

6. Рішення про видачу ліцензії з’явиться на порталі електронних сервісів Державної служби з надзвичайних ситуацій у розділі «Реєстр ліцензіатів», який можна побачити тут.

Результат

Ви отримаєте ліцензію на здійснення послуг протипожежного призначення.

Наступні кроки
Зверніть увагу!

Під час здійснення послуг та виконання робіт протипожежного призначення ліцензіат зобов’язаний:

- використовувати системи та засоби протипожежного призначення, а також вироби та продукцію, яка має сертифікат відповідності

- вести журнали обліку виконаних робіт та наданих послуг протипожежного призначення за формою.

Часті питання та відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.

Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.

Пов’язані послуги
Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим. Ми також використовуємо їх, щоб пропонувати вам рекламу відповідно до ваших інтересів на інших сайтах та застосунках. Ви можете активувати або деактивувати файли cookie, крім необхідних для роботи Порталу. Пам’ятайте, що блокування деяких файлів може вплинути на ваше користування Порталом та його функціонування. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання Порталом цих файлів. Якщо ви не виберете жодного типу cookie, це означатиме заборону всіх типів цих файлів.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux