~ 10 хвилин
один робочий день
безкоштовно
Належний користувач — людина, яка на законних підставах користується транспортним засобом, що їй не належить. Послуга дає можливість призначити належного користувача транспортного засобу. З появою нових правил та налагодженням системи фото-, відеофіксації та паркування така послуга буде корисною для автомобілістів. Адже нести відповідальність за свою поведінку на дорозі має безпосередньо водій автівки, а не його власник.
1. Увійдіть до електронного кабінету водія за допомогою електронного підпису.
2. У розділі електронних послуг виберіть «Керування належним користувачем».
3. Введіть VIN-код автомобіля, для якого бажаєте стати належним користувачем.
4. Виберіть підставу для належного користування:
- домовленість із власником
- довіреність на право користування ТЗ
- договір оренди, найму чи позики
- договір фінансового або оперативного лізингу
5. Введіть e-mail та телефон власника авто.
6. Перевірте свої дані та за необхідності прикріпіть скан-копії довіреності чи договору, що є підставою для належного користування.
7. Підпишіть створену заявку за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
8. Зачекайте, поки власник авто отримає лист, перейде за посиланням та дасть згоду на призначення. Зміни до реєстру відомостей про належного користувача будуть внесені, а ви отримаєте сповіщення про це в електронному кабінеті водія.
1. Зверніться до територіального сервісного центру МВС для оформлення та підписання заяви.
Ви можете зробити це разом із власником автівки або самостійно. У такому разі відомості про власника автомобіля вносяться до заяви автоматично.
2. Отримайте повідомлення в паперовій формі про внесення відомості належного користувача до реєстру, засвідчене печаткою сервісного центру МВС.
Внесення чи видалення відомостей про належного користувача в реєстрі.
Для транспортного засобу можна визначити лише одного належного користувача.
Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
Так, звісно. Подайте відповідну заяву з підставою про виключення такої особи з реєстру відомостей про належного користувача.
Так, термін вказується в заяві.