Скасування статусу безробітного
Подання повідомлення:

~ 1 хвилина

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Тут можна подати заяву про припинення реєстрації безробітного.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

2. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги:
- перевірте, чи правильні ваші дані, у профілі користувача, оновіть їх за необхідності;
- виберіть центр зайнятості, у якому ви обслуговуєтесь, та вкажіть причину скасування статусу безробітного.

3. Перегляньте та підпишіть заяву електронним підписом, відправте її на розгляд у центр зайнятості.

Результат

Державний центр зайнятості приймає рішення щодо скасування статусу безробітного протягом 7 робочих днів. Ви отримаєте сповіщення про результат розгляду в кабінеті громадянина та на електронну пошту.

Часті питання та відповіді
Хто може подати заяву про скасування статусу безробітного?

Люди, які стояли на обліку в центрі зайнятості та знайшли роботу.

Як довго розглядають заяву?

1-3 робочі дні.

Якщо я працевлаштувався, чи можу я подати заяву про скасування статусу?

Так, якщо ви були на обліку в центрі зайнятості і знайшли роботу, ви маєте подати заяву про скасування статусу безробітного.

Чи припиняться виплати допомоги по безробіттю після скасування статусу безробітного?

Так, виплати по безробіттю може отримувати тільки людина, яка має відповідний статус.

Якщо я не був працевлаштований, чи можу я подати заяву про скасування статусу?

Ні, подати заяву про скасування статусу безробітного можуть тільки ті, хто втратив роботу та був на обліку в центрі зайнятості.

Як подати заяву?

- авторизуватись у застосунку або на порталі;

- вибрати послугу «Скасування статусу безробітного»;

- підтвердити дані;

- вибрати центр зайнятості та причину відмови від статусу;

- відправити заяву.

Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але в різних центрах може відрізнятися. Повний перелік таких центрів — за посиланням.

Користувачі ПриватБанку можуть отримати електронний підпис безоплатно в особистому онлайн-кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, на флешці.

Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux