Видача будівельного паспорта
Подання заяви:

~ 10 хвилин

Реєстрація:

10 днів

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Тут можна подати Заяву на видачу будівельного паспорта забудови земельної ділянки.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі Дія в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Для цього вам знадобиться засвідчена копія документа, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою. Або ж договір суперфіція, ескізні наміри забудови (місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів, перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що плануються до застосування, тощо), проєкт будівництва (за наявності), засвідчена згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.

4. Заява сформується автоматично, після підписання направиться до уповноваженого органу містобудування та архітектури за місцезнаходженням земельної ділянки.

5. Зверніть увагу! Якщо земельна ділянка має кілька власників — усі вони отримають сповіщення про підписання заяви.

Офлайн

1. Якщо ви не хочете або не можете подати декларацію в електронній формі, ви можете звернутися до Центру надання адміністративних послуг за місцем розташування вашої ділянки. Для цього вам знадобиться ідентифікаційний код та паспорт.

2. Якщо у вас немає можливості відвідати ЦНАП, ви можете безпосередньо звернутись до уповноваженого органу містобудування та архітектури. Якщо ваш документ подаватиме уповноважений представник, потрібно додати примірник оригіналу або нотаріально засвідченої копії документа.

3. Зверніть увагу! Якщо заявник іноземець або особа без громадянства — документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт.

4. Завантажити форму заяви на видачу будівельного паспорта можна тут.

Результат

Після подання заяви її статус можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про вдалу реєстрацію чи відмову в реєстрації також з’явиться в кабінеті громадянина і на електронній пошті.

Як тільки будівельний паспорт буде зареєстровано — запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію будівельного паспорта можна за допомогою Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Наступні кроки

Після отримання будівельного паспорта ви можете подати повідомлення про початок будівельних робіт.

Часті питання та відповіді
Що можна будувати за будівельним паспортом?

Будівельний паспорт — документ, що визначає вимоги до розміщення та будівництва індивідуального житлового, садового або дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 500 квадратних метрів. А також господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту, благоустрою та озеленення на земельній ділянці.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux