до 10 хвилин
протягом 10 робочих днів
безкоштовно
Тут можна подати онлайн-заяву на резидентство в Дія.City — спеціальному правовому режимі для IT-індустрії.
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) на diia.gov.ua та пройдіть верифікацію за допомогою електронного підпису.
2. Заповніть заяву. Додані документи заповніть українською мовою, підпишіть їх кваліфікованим електронним підписом.
Подавати заяву може:
-керівник компанії;
-уповноважена особа від імені компанії, зазначена в Єдиному державному реєстрі;
-представник компанії за довіреністю.
Увага: під час подання заяви не потрібні фінансова звітність, спеціальні дозволи чи ліцензії.
3. Заяву буде відправлено до Мінцифри. Очікуйте повідомлення про прийняття заяви на свою електронну пошту.
1. Мінцифра розглядає заяву та додані до неї документи протягом 10 робочих днів.
У нас діє «принцип мовчазної згоди». Якщо протягом цього часу заявник не отримав відповіді — компанії автоматично буде надано статус резидента Дія.City.
2. Рішення Мінцифри про повернення заяви без розгляду, набуття та відмову заявнику в набутті статусу резидента Дія.City та обґрунтовані пояснення до них надсилають на електронну адресу.
3. Усі рішення Мінцифри вносяться до реєстру Дія.City.
Компанія-резидент
Дія.City може вибрати для себе найвигідніший варіант оподаткування.
Корпоративні податки
Компанія може перейти на податок на прибуток на особливих умовах (податок на виведений капітал (ПнВК)) за ставкою 9%, або залишитися на податку на прибуток підприємств (ПнПП) за ставкою 18%.
Податки на працю
Для резидента діятимуть пільгові ставки податків на працю, які він сплачуватиме за працівників та гіг-спеціалістів, а саме: 5% ПДФО; 22% ЄСВ (від мінімальної заробітної плати, незалежно від розміру доходу), а також 1,5% військового збору.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» (далі — Закон) резидентом Дія.City може стати юридична особа, зареєстрована на території України в установленому законодавством України порядку. Компанія, яка бажає отримати статус резидента Дія.City, повинна відповідати таким вимогам:
1) відсутні обставини, передбачені частиною 2 статті 4 Закону;
2) отримання не менше 90% доходів від здійснення одного з видів діяльності, згідно зі списком, закріпленим у частині 4 статті 5 Закону, про що має бути зазначено у статуті або відомостях ЄДР;
3) середньомісячна сума винагороди працівників та/або гіг-спеціалістів – не менше еквівалента €1200;
4) не менше 9 залучених працівників та/або гіг-фахівців.
Компанія має можливість перейти на сплату податку на прибуток на особливих умовах (податку на виведений капітал), або залишитися на податку на прибуток на загальних підставах. Для цього потрібно за 15 календарних днів до початку наступного кварталу подати заяву до ДПС України про зміну податкового режиму.
Компанії, які зареєстровані не раніше ніж за 24 календарних місяці до дня подання заяви на резидентство, а також якщо їхній дохід не перевищує 1167 мінімальних заробітних плат за минулий рік (приблизно 7 мільйонів гривень за 2021 рік), мають можливість подати заяву на умовах стартапу.
Якщо компанія стала резидентом Дія.City на умовах стартапу, вона повинна відповідати загальним вимогам, але може не дотримуватися критеріїв по заробітній платі та середній кількості працівників до 31 грудня календарного року, наступного за календарним роком, у якому вона набула статусу резидента Дія.City.
Резиденту Дія.Сity потрібно надати:
- початковий звіт про відповідність резидента Дія.Сity вимогам;
- річний звіт про відповідність резидента Дія.Сity вимогам.
Початковий звіт про відповідність можна подати протягом 6 місяців.
Зверніть увагу: цей звіт має містити звіт за перші 3 місяці резидентства (3 місяці починаючи з наступного календарного місяця, в якому набуто статус резидента Дія.Сity).
Річний звіт про відповідність можна подати не пізніше 1 червня року, наступного за звітним роком.
Датою надходження звіту та доданих до нього документів вважається дата направлення автоматично згенерованого електронного повідомлення про отримання звіту.