Анулювання дозволу на виконання будівельних робіт
Подання заяви:

~ 15 хвилин

Реєстрація:

10 днів

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги

Тут можна подати заяву на анулювання дозволу на виконання будівельних робіт для об’єктів, що належать до класу відповідальності СС2/СС3.

Як отримати послугу
Онлайн

1.Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Вам потрібен номер дозвільного документа, який необхідно анулювати.

4. Заяву буде сформовано автоматично та після підписання направлено до органу держархбудконтролю відповідно до місцезнаходження об’єкта.

Зверніть увагу! Якщо замовниками будівництва виступають кілька осіб, зазначте контактні дані всіх замовників з метою отримання ними сповіщень про необхідність підписання пакету документів.

Офлайн

Відповідно до статті 26 прим. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» документи на отримання дозвільних документів для об’єктів, що належать до класу відповідальності СС2/СС3, приймаються виключно в електронній формі.

Результат

Після подання заяви на анулювання дозволу перевіряйте її статус у кабінеті громадянина. Повідомлення про анулювання дозволу або відмову в анулюванні також з’явиться в кабінеті громадянина і буде відправлено на електронну пошту.

Після реєстрації заяви про анулювання дозволу запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності, а в кабінеті громадянина з’явиться відповідний витяг. Перевірити статус дозволу можна за допомогою Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Наступні кроки

Після анулювання дозволу право на виконання будівельних робіт вважається припиненим, тому ви не можете продовжувати будівництво.

Нагадуємо, що виконання будівельних робіт без отримання дозволу заборонено!

Часті питання та відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.

Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.

Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Хто повинен підписати заяву на анулювання дозволу?

Усі замовники будівництва.

Чи потрібно подавати повний пакет документів, що зазначаються в додатках до заяви?

Ні, вам потрібно подати лише заяву на анулювання.

Я новий власник земельної ділянки, на якій проводяться будівельні роботи або об’єкта будівництва. Чи можу я подати заяву на анулювання дозволу?

Ні, спочатку вам необхідно внести зміни до дозволу і стати замовником будівництва. Лише після цього ви зможете подати заяву на анулювання.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux