~ 10 хвилин
автоматично, без розгляду чиновника
безоплатно
Тут можна подати декларацію про відходи. Суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів від 50 до 1000 умовних одиниць, зобов’язані щороку подавати декларацію про відходи.
1. Заповніть онлайн-форму для подання декларації за посиланням.
2. Перевірте внесені дані та підпишіть декларацію електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).
3. Декларацію автоматично зареєструють та розмістять дані на онлайн-платформі ЕкоСистема. Переглянути статус декларації можна в особистому кабінеті.
Ви успішно подали та зареєстрували декларацію про відходи.
Декларацію необхідно подавати щорічно до 20 лютого, за попередній рік. Наприклад, до 20 лютого 2020 року подають декларацію за 2019 рік.
Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад — флешці.
Стаття 17 Закону України “Про відходи” зобов’язує установи та підприємства, діяльність яких призводить виключно до утворення відходів з показником від 50 до 1000, щороку подавати декларацію.
Існує показник загального утворення відходів. Він розраховується за формулою:
5000*М1 + 500*М2 + 50*М3 + 1*М4, де М1, М2, М3, М4 — це маса в тоннах відходів 1, 2, 3 та 4 класів небезпеки відповідно.
Один раз на рік.