Автоматична реєстрація ФОП
Подання заяви:

~ 10 хвилин

Реєстрація:

до хвилини

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Тут ви можете зареєструвати фізичну особу підприємцем, обрати загальну чи спрощену систему оподаткування.

Реєстрація відбувається в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся (якщо вже зареєстровані) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.

4. Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде перевірено та автоматично надіслано до ЄДР для проведення державної реєстрації в автоматичному режимі без участі державного реєстратора.

5. Якщо ви обрали систему оподаткування (як загальну, так і спрощену), то відповідні відмітки проставляються в заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично буде направлена до податкової за місцем вашої реєстрації або за місцем провадження господарської діяльності.

6. Якщо ви ще не обрали систему оподаткування, короткий тест нижче допоможе вам визначитися.

Результат

Статус заяви можна перевірити у кабінеті громадянина.

Наступні кроки

Повідомлення про реєстрацію вас ФОП з’явиться в кабінеті та на електронній пошті. Після того, як запис про реєстрацію ФОП з’явиться в Єдиному державному реєстрі, впродовж 2 робочих днів ви можете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина або у ЄДР за кодом доступу — він надійде вам на пошту. Виписка має юридичну силу — її можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом.

Якщо у вас СПРОЩЕНА система оподаткування: ви маєте вести облік доходів у будь-якій зручній для вас формі. Реєструвати книгу обліку доходів у податковій не потрібно.

Тут можна ознайомитись зі змінами в законодавстві, що це регулюють.

Якщо у вас ЗАГАЛЬНА система оподаткування: після реєстрації ФОП вам потрібно зареєструвати Книгу обліку доходів у податковій службі. Ви можете вести облік на папері або в електронній формі.

З порядком ведення книг обліку можна ознайомитися тут.

Якщо у вас загальна система оподаткування, то на період карантину можна вести свою діяльність і облік доходів без реєстрації книги обліку. Проте протягом 3-х місяців з дня припинення карантину ви обов'язково маєте подати до Центру обліку платників за місцем реєстрації або за місцем реєстрації, що вказано в довідці переселенця, заповнену книгу обліку, яка включає доходи, здійснені протягом карантину. З відповідною законодавчою нормою можна ознайомитися тут.

Як зареєструвати книгу обліку
Часті питання та відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги складає близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.


Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.


Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Чи можна зареєструвати ФОП на загальній системі оподаткування?

Так, для цього оберіть загальну систему оподаткування, коли заповнюєте заяву онлайн.
Якщо ви звертаєтесь до реєстратора офлайн, просто надайте заяву на реєстрацію ФОПа – він автоматично потрапить до загальної системи оподаткування.

Як обрати групу платника податку?

Якщо ви не впевнені щодо вибору групи, вам допоможе ця стаття та цей тест.

Що робити коли я зареєстрований ФОП/внесено зміни про ФОП/мою діяльність як ФОП припинено, але зазначені відомості відсутні в Єдиному державному реєстрі?

У даному випадку ви можете звернутися до Центру надання адміністративних послуг із заявою про державну реєстрацію включення зазначених відомостей до Єдиного державного реєстру.

Звертаємо увагу, що із зазначеною заявою обов'язково потрібно звертатися, якщо державна реєстрація вашої заяви відбулася до 01 липня 2004 року.

Де й коли можна завантажити виписку ФОП?

Виписка про державну реєстрацію буде доступна протягом 3 робочих днів з дня реєстрації ФОП, після постановки на облік у податковій та органах статистики.

Завантажити її зможете в розділі Отримані документи.

Якщо статус заяви лишився “Опрацьовується”

Якщо через 10 хвилин після створення заяви статус не змінився на “Зареєстровано” — зверніться до служби підтримки, усуньте недоліки та спробуйте повторно подати заяву.

Чи можу я почати роботу одразу після реєстрації онлайн, не відвідуючи податкову службу?

Якщо у вас СПРОЩЕНА система оподаткування: так.
Якщо у вас ЗАГАЛЬНА система оподаткування:
Після реєстрації вам потрібно зареєструвати Книгу обліку доходів, яка ведеться в паперовій або електронній формі, порядок ведення дивіться тут. Також потрібно зареєструвати її в податковій за місцем вашої реєстрації або за місцем реєстрації, що вказано в довідці переселенця.

Чи може хтось інший, наприклад, бухгалтер, відкрити ФОП за мене?

Так, бухгалтер може подати заяву на реєстрацію ФОП в офлайні. Для цього в нього має бути нотаріально посвідчена довіреність від вашого імені.

Як обрати КВЕД?

Не знаєте який код ведення економічної діяльності (КВЕД) обрати? Подивіться приклади.

Мою роздруковану виписку не приймають у держустановах. Що робити?

Виписка, отримана онлайн і роздрукована з особистого кабінету громадянина, є повноцінним документом. Її повинні приймати всі державні органи. У разі будь-яких складнощів зверніться до чатбота або зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України: +38 (044) 237 09 96.

Що робити, якщо вказаний час розгляду документів закінчився, а повідомлення досі немає?

Зверніться, будь ласка, до служби підтримки Дії.

Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux