Державна реєстрація прав на нерухоме майно
Подання заяви:

~ 10 хвилин

Реєстрація:

до 5 робочих днів (може бути продовжено до 35 робочих днів)

Вартість:

безоплатно

В яких містах доступна:

Львівська, Тернопільська, Харківська, Хмельницька, Чернігівська, Закарпатська, Рівненська, Дніпропетровська, Полтавська, Київська, Кіровоградська, Запорізька, Чернівецька, Волинська, Черкаська, Сумська, Вінницька, Одеська, Івано-Франківська, Миколаївська та Житомирська області

Опис послуги:

Тут можна зареєструвати право власності на нерухоме майно.

Умови:

- нерухомість придбана / оформлена до створення Держреєстру речових прав 2013 року;
- ви маєте бути одним із власників майна, щодо якого подається заява;
- при створенні електронної заяви паперовий витяг не видається.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).

2. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

3. Перевірте особисті дані у профілі користувача, оновіть їх за необхідності.

4. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.

5. Завантажте документи про зареєстровані речові права на об'єкт нерухомої власності до 1 січня 2013 року у форматі PDF.

6. Перевірте сформовану заяву та підпишіть її електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом).

Офлайн

1. Вам знадобиться паспорт, номер платника податків, правовстановлюючі документи щодо об’єкта нерухомого майна або їхні копії.

2. Зверніться до нотаріуса/реєстратора з цими документами. Послуга безоплатна.

3. Для уточнення інформації щодо права власності реєстратор/нотаріус формує письмовий запит до Бюро технічної інвентаризації (БТІ) та надає його вам для особистого звернення.

4. Зверніться з письмовим запитом до комунального підприємства БТІ за територіальною приналежністю щодо нерухомого майна. Якщо таке бюро ліквідоване, зверніться до БТІ, яке стало правонаступником архівних документів.

5. Для оформлення довідки з БТІ вам знадобиться:

  • письмова заява;
  • паспорт та номер платника податків (оригінал та копії);
  • правовстановлюючі документи (копії);
  • оригінал письмового запиту від нотаріуса (у разі оформлення спадщини, продажу, дарування) або реєстратора.


Послуга платна.

6. БТІ протягом 30 днів надає паперову довідку, що містить печатку підприємства та підпис виконавця або керівника.

7. Для отримання послуги повторно зверніться з пакетом документів, зазначеним у пункті 1, та сформованою довідкою з БТІ до нотаріуса/реєстратора.

Результат

Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію об'єкта нерухомого майна в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або відмову з'явиться в кабінеті громадянина та буде надіслано на зазначену електронну адресу.


Витяг в електронній формі має таку саму юридичну силу, як і паперовий. Його можна роздрукувати та користуватися, як будь-яким іншим документом.

Часті питання та відповіді
Як отримати електроний підпис (КЕП)?



Отримати КЕП можна:

  • У ПриватБанку онлайн або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.
  • У Telegram чат-боті Ощадбанку — безкоштовно.
  • В особистому кабінеті Вчасно за допомогою облікового запису, пошти та Дія.Підпису — безкоштовно.
  • У МВС та ДПС — безкоштовно.
  • У кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — близько 200 грн, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.


Електронний ключ до підпису радимо зберігати на змінному носії (наприклад, на флешці). 

Від чого залежить строк розгляду заяви?

Процес державної реєстрації триває до 5 робочих днів.


Якщо державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна проведена лише на паперових носіях в БТІ, розгляд заяви може бути зупинено. У цьому разі реєстратор на основі доданих до заяви документів надсилає запит до БТІ для перевірки інформації щодо права власності. Строк розгляду такого запиту становить до 30 робочих днів. Після чого протягом 5 робочих днів право власності зареєструють ДРРП. Отже, термін розгляду такої заяви становитиме 35 днів.

Які саме документи потрібно завантажити для державної реєстрації речових прав?

Ви можете завантажити будь-які правовстановлювальні документи, що підтверджують ваше право власності на об'єкт нерухомого майна.

Що робити, якщо вказаний час розгляду документів закінчився, а повідомлення досі немає?

Зверніться за деталями до зазначеного в заяві органу або зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України за номером: +380 44 364-23-93.

Чи можуть відмовити в державній реєстрації прав?

Так. У Законі України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» є перелік обставин для відмови.

Наприклад:

  • заяву подано неналежною особою;
  • подані документи не встановлюють набуття, зміну або припинення речових прав на нерухоме майно;
  • наявне зареєстроване право власності на нерухоме майно.


Зверніть увагу: онлайн-послуга доступна, якщо ви набули права власності до 2013 року. 

Що робити, якщо назву вулиці, району або міста було змінено?

Вкажіть актуальну адресу об'єкту нерухомості. 

Реєстратор звірить дані з електронними копіями правовстановлюючих документів.

Чи потрібна згода інших власників для державної реєстрації прав?

Ні, не потрібна. Зверніть увагу: ви можете зареєструвати лише своє право власності, інші співвласники мають подати заяву самі за себе.

Мій роздрукований витяг не приймають у держустановах. Що робити?

Виписка, отримана онлайн і роздрукована з особистого кабінету громадянина, є повноцінним документом. Її повинні приймати всі державні органи. У разі будь-яких складнощів зателефонуйте на гарячу лінію Міністерства юстиції України: +380 44 364-23-93.

Пов'язані закони та накази
Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux