Подання заяви:

~ 12 хвилин

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Тут ви можете створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту.

Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.

Хто може отримати послугу

— малий та середній бізнес;

— громадські організації;

— органи державної влади;

— органи місцевого самоврядування, у тому числі відділи ЦНАП.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

2. Ознайомтесь з умовами публічної оферти. Перевірте коректність своїх даних у Заяві про приєднання, оновіть їх за необхідності у профілі користувача.

Підпишіть заяву електронним підписом.

Зверніть увагу: створити Дія.QR може лише керівник юридичної особи або фізична особа-підприємець.

3. Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуть копії цифрових документів.

4. Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Оберіть перелік необхідних копій документів.

5. Перейдіть до розділу Мій бізнес — Мої Дія.QR та завантажте коди.

6. Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці.

7. Отримуйте копії цифрових документів на вказану пошту відділення.

Як працює Дія.QR

1. Ви розміщуєте QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.

2. Користувач зчитує QR-код, щоб поділитись цифровою копією. Сканер QR-кодів розміщений у правому верхньому куті розділу “Документи” застосунку Дія.

3. Користувач у Дії підтверджує передачу своїх даних. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу просто потрібно натиснути “Надіслати”.

Часті питання та відповіді
Чи потрібно мені створювати окремий QR-код для кожної послуги?

Так. Кожен QR-код створюється під конкретну послугу, що надається користувачеві, та містить запит на певний перелік документів. Якщо вам потрібні копії різного переліку документів — ви можете створити окремий QR для кожного. 


Один QR-код може розміщуватися лише за однією адресою або інтернет-посиланням. 

Зверніть увагу: якщо ви хочете розмістити QR-код у декількох місцях — вам потрібно створити окремі коди для кожного відділення. Також необхідно створити окремі QR в кожному відділенні для послуг, де потрібен різний перелік документів. Якщо в одному відділенні вам потрібно запитувати однаковий перелік документів для кількох послуг — ви можете створити для них один QR-код. 

Чи може будь-який працівник організації створити QR-код?

Ні. Його може створити лише керівник юридичної особи або фізична особа- підприємець.

Що таке копії цифрових документів?

Копія цифрового документа — відображення в електронному вигляді інформації про вас, яка міститься в державних реєстрах. Така копія, завірена КЕПом Дії, передається отримувачу у pdf-форматі. На ній вказана точна дата створення та назва організації, якій було надіслано таку копію.

Який термін дії QR-коду?

QR-код діятиме 180 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий.

Які переваги матиме організація, що використовує Дія.QR?

— оптимізація процесу надання послуг; 

— дотримання прав громадян на отримання адміністративної послуги;


— шеринг копій цифрових документів;

— підтвердження особи за декілька секунд;

— швидкий пошук документів у базі даних;

— економія коштів на папір, принтер, зберігання та утилізацію паперових копій.

Де я маю розміщувати QR-код?

Розмістіть QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.

Як громадяни зможуть сканувати QR-код?

У застосунку Дія є зчитувач QR-кодів. Він розміщений у правому верхньому кутку застосунка.

Як правильно зазначати назву послуги?

Вам потрібно вказати коректну й зрозумілу назву послуги, тому що користувачі бачитимуть її при підтвердженні запиту на копії цифрових документів. 

Якщо вам потрібен однаковий пакет копій цифрових документів для декількох послуг, ви можете вказати їхні назви через кому.

Увага! Укладення договору/реєстрація клієнта/ідентифікація не є назвами послуг.

Як користувач може надіслати копії цифрових документів?
  1. Користувач зчитує ваш QR-код сканером кодів у Дії.

  2. У застосунку з'являється запит на підтвердження відправлення копій цифрових документів.

  3. Він містить назву, адресу та перелік запитуваних документів. 

  4. Користувач підтверджує відправлення копій цифрових документів. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу потрібно просто натиснути “Надіслати”. Ви отримуєте копії цифрових документів на email, який вказали при створенні відділення.

Копії яких документів можна отримати через Дію?

— біометричні паспорти (ID-картка та закордонний паспорт);

— картка платника податків;

— довідка ВПО;

— свідоцтво про народження.

Чи потрібно мені змінювати QR-код, якщо було змінено адресу установи надання послуг?

Так, потрібно. QR-код містить інформацію, зокрема, про адресу надання послуг. У такому разі користувач при підтвердженні запиту побачить розбіжність та може скасувати запит.

Якщо мені потрібна не електронна копія, а роздрукована?

Україна крокує до режиму paperless. Однак якщо ваші бізнес-процеси з якихось причин ще не можуть існувати без паперових копій, ви завжди можете їх роздрукувати. Копії надсилаються на електронну пошту у форматі PDF.

Чому організація не може отримувати копії всіх документів, які є в користувача в Дії?

Організація може запитувати копії документів тільки у разі законних підстав на обробку/збереження таких персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”. 

У якому форматі копії цифрових документів надсилаються на пошту?

Організація отримує копії документів у форматі PDF та P7S — підписана версія документа. 

Як перевірити наявність кваліфікованого електронного підпису ДП “ДІЯ” на копії?

Перевірити підписаний документ (P7S) можна тут

Яким електронним підписом має бути підписана Заява про приєднання до публічної оферти?

Ви маєте підписати заяву кваліфікованим електронним підписом керівника організації або ФОП, за допомогою якого авторизувались на Порталі Дія.

Приклади використання організацією Дія.QR
Готель

Послуга: поселення до готелю.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).

ЦНАП

Послуга: надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування про дохід за формою ОК-7 отримання довідки про місце реєстрації дитини.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.

Зайнятість

Послуга: прийняття на роботу.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.

Освіта (ЗВО, ЗСО)

Послуга: вступ до ВНЗ.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.

Нерухомість (рієлтори, будівництво)

Послуга: укладання договору оренди нерухомості.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт.

Комунальна сфера (ЖЕК, ОСББ, газ/вода/електрика, вивіз сміття)

Послуга: укладання договору підключення послуги.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, РНОКПП.

Медзаклади

Послуга: надання медичних послуг.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).

Пов'язані закони та накази
Договір публічної оферти

Для отримання Дія.QR вам потрібно підписати договір приєднання до договору публічної оферти. З текстом договору ви можете ознайомитись за посиланням.

Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим. Ми також використовуємо їх, щоб пропонувати вам рекламу відповідно до ваших інтересів на інших сайтах та застосунках. Ви можете активувати або деактивувати файли cookie, крім необхідних для роботи Порталу. Пам’ятайте, що блокування деяких файлів може вплинути на ваше користування Порталом та його функціонування. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання Порталом цих файлів. Якщо ви не виберете жодного типу cookie, це означатиме заборону всіх типів цих файлів.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux