Подання заяви:

~ 12 хвилин

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Тут ви можете створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту.

Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.

Хто може отримати послугу

— малий та середній бізнес;

— органи місцевого самоврядування, у тому числі відділи ЦНАП;

— органи державної влади;

— заклади освіти, медицини, комунальні підприємства;

— громадські організації;

— та інші компанії, які для своїх бізнес-процесів потребують отримання копій документів.

Зверніть увагу: створити Дія.QR може керівник юридичної особи або ФОП.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або керівника юридичної особи або ФОП.

2. Після успішної авторизації перейдіть до Відомості про мене — Бізнес — Дія.QR.

3. Після того, як натиснули кнопку Стати партнером, пройдіть крок 1 Створення акаунта партнера.

4. Ознайомтесь з умовами публічної оферти. Перевірте коректність своїх даних у Заяві про приєднання, оновіть їх за необхідності у профілі користувача.

5. Підпишіть заяву електронним підписом.

6. Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуть копії цифрових документів.

Важливо: вказувати необхідно назву установи до якої громадяни повинні передати копію документів.

Такі назви як: Впровадження Дії, Дія готель, Дія будуть видалятись.

7. Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Оберіть перелік необхідних копій документів.

Назва послуги повинна бути зрозуміла для користувачів як мета обробки їх персональних даних. Приклад назви послуги може бути таким: для поселення у готель, для надання адміністративних послуг, для вступу абітурієнтів, для працевлаштування, для заключення договору постачання комунальних послуг.

Такі назви як: Впровадження Дії, Дія готель, Дія будуть видалятись.

8. Перейдіть до розділу Мій бізнес — Мої Дія.QR та завантажте коди.

9. Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.

Важливо: Розміщення QR-коду на веб-ресурсах, у додатках та будь-яке використання онлайн заборонено згідно договору. За порушення умов договору, ваші QR-коди можуть бути відключені.

10. Отримуйте копії цифрових документів на вказану пошту відділення.

Як працює Дія.QR

1. Ви розміщуєте QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.

2. Користувач зчитує QR-код, щоб поділитись цифровою копією. Сканер QR-кодів розміщений в розділі Стрічка застосунку Дія.

3. Користувач у Дії підтверджує передачу своїх даних. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу просто потрібно натиснути “Надіслати”.

Часті питання та відповіді
Чи потрібно мені створювати окремий QR-код для кожної послуги?

Так. Кожен QR-код створюється під конкретну послугу, що надається користувачеві, та містить запит на певний перелік документів. Якщо потрібні копії різного переліку документів — можете створити окремий QR для кожного.

Зверніть увагу: Якщо запитуєте декілька документів за одним QR-кодом, але у громадянина немає хоча б одного з них у Дії, буде відображатися помилка «Запит містить відсутні в Дії документи».

Якщо хочете розмістити QR-код у декількох місцях, потрібно створити окремі QR-коди для кожного відділення. Також необхідно створити окремі QR в кожному відділенні для послуг, де потрібен різний перелік документів. Якщо в одному відділенні вам потрібно запитувати однаковий перелік документів для кількох послуг, можете створити для них один QR-код. 

Чи може будь-який працівник організації створити QR-код?

Скористатись послугою може керівник юридичної особи або ФОП.

Що таке копії цифрових документів?

Документи в застосунку Дія — це цифрові аналоги паперових документів. Вони мають таку саму юридичну силу, як і паперові документи, тому й називаються цифровими. Цифрові документи відображають в електронному вигляді інформацію про вас, яка міститься в державних реєстрах. Така копія, завірена КЕПом Дії, передається отримувачу у pdf-форматі на e-mail. На ній вказана точна дата створення та назва організації, якій було надіслано таку копію.

Які переваги матиме організація, що використовує Дія.QR?

— оптимізація процесу надання послуг; 

— дотримання прав громадян на отримання послуги з цифровим документом;

— підтвердження особи або отримання копій цифрових документів за декілька секунд;

— швидкий пошук документів у базі даних;

— економія коштів на папір, принтер, зберігання та утилізацію паперових копій.

Де я маю розміщувати QR-код?

Розмістіть QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.

Зверніть увагу: розміщення QR-коду на вебресурсах, у застосунках та будь-яке використання онлайн заборонено згідно з договором. За порушення умов договору ваші QR-коди можуть бути відключені. 

Як громадяни зможуть сканувати QR-код?

У застосунку Дія є зчитувач QR-кодів. Він розміщений у правому верхньому кутку застосунка.

На яку пошту будуть надходити копії цифрових документів?

На пошту, яку вкажете при формуванні QR-коду. Якщо потрібно вказати різні пошти, можете на кожен QR-код вказувати необхідну пошту.

Чи можна зробити декілька QR-кодів?

Так.

Чи можна отримувати копії на різні електронні пошти?

Так, якщо формуєте декілька QR-кодів, під кожен QR-код можна вказати потрібну пошту.

Як правильно назвати відділення?

Потрібно вказати коректну назву вашої компанії, підприємства або органу, користувачі бачитимуть її при підтвердженні запиту на копії цифрових документів. 

Зверніть увагу! Такі назви відділення, як ідентифікація, впровадження Дії, офіс Дія та Дія не є назвами відділення. І будуть видалятися.


Приклад: Тернопільський кооперативний фаховий коледж, Готель «Палаццо», ЦНАП Житомирської міської ради, Відділення №1 (назва вашої компанії), Медична лабораторія Сінево.

Якщо мені не потрібна копія цифрового документа, а лише підтвердження особи, чи можу я отримувати копії на пошту, а після перевірки видаляти?

Ні. Для перевірки документа вам достатньо буде скористатись сценарієм Дія-Дія. Сценарій передбачає, що власним авторизованим застосунком Дія ви можете заходити у сканер QR кодів, він розміщений у головному меню у правому верхньому кутку. І сканувати код клієнта. На вашому смартфоні висвітиться вся інформація з документа. 

Або сценарій Валідація за API. Валідація — це перевірка дійсності цифрового документа або відповідності даних користувача заданим параметрам, наприклад, перевірка віку або ПІБ. Персональні дані при цьому не передаються. Налаштовується технічно за API.

Де мені знайти мої створені QR-коди?

Вам необхідно увійти в кабінет, перейти до розділу Відомості про мене, обрати Бізнес та натиснути Дія.QR. Там ви знайдете ваші сформовані QR-коди.

Як користувач може надіслати копії цифрових документів?
  1. Користувач зчитує ваш QR-код сканером кодів у Дії.
  2. У застосунку з'являється запит на підтвердження відправлення копій цифрових документів.
  3. Він містить назву, адресу та перелік запитуваних документів.
  4. Користувач підтверджує відправлення копій цифрових документів. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу потрібно просто натиснути «Надіслати». Ви отримуєте копії цифрових документів на email, який вказали при створенні відділення.
Копії яких документів можна отримати через Дію?

— паспорт громадянина України (ID-картка);

— паспорт громадянина України для виїзду за кордон (біометричний та небіометричний);

— картка платника податків (РНОКПП);

— свідоцтво про народження дитини (відображається в застосунку батьків);

— довідка ВПО;

— посвідчення водія;

— свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу.

Чи потрібно мені змінювати QR-код, якщо було змінено адресу установи надання послуг?

Так, потрібно. QR-код містить інформацію, зокрема, про адресу надання послуг. У такому разі користувач при підтвердженні запиту побачить розбіжність та може скасувати запит.

Якщо мені потрібна не електронна копія, а роздрукована?

Україна вже перейшла до режиму paperless. Однак якщо ваші бізнес-процеси з якихось причин ще не можуть існувати без паперових копій, ви завжди можете їх роздрукувати. Копії надсилаються на електронну пошту у форматі PDF.

У якому форматі копії цифрових документів надсилаються на пошту?

Організація отримує копії документів у форматі PDF та P7S — підписана версія документа. 

Як перевірити наявність кваліфікованого електронного підпису ДП «ДІЯ» на копії?

Перевірити підписаний документ (P7S) можна тут

Яким електронним підписом має бути підписана Заява про приєднання до публічної оферти?

Ви маєте підписати заяву кваліфікованим електронним підписом керівника організації або ФОП, за допомогою якого авторизувались на Порталі Дія.

Чи можу я використовувати QR-код на сайті або онлайн?

Ні. Розміщення QR-коду на вебресурсах, у застосунках та будь-яке використання онлайн заборонено згідно з договором. За порушення умов договору ваші QR-коди можуть бути відключені. За систематичне порушення буде заблоковано можливість створювати QR-коди.

Як правильно назвати послугу?

Потрібно вказати коректну й зрозумілу назву послуги, користувачі бачитимуть її при підтвердженні запиту на копії цифрових документів. Оскільки назва послуги повинна відображати мету обробки персональних даних користувача. 

Зверніть увагу! Такі назви послуг, як Впровадження Дії, Дія готель, Дія, для ідентифікації - будуть видалятись.

Приклад: для поселення у готель, для надання адміністративних послуг, для вступу абітурієнтів, для працевлаштування, для укладення договору постачання комунальних послуг, для ідентифікації особи при надання послуги видачі товару на понад 5 тис. грн.

Якщо вам потрібен однаковий пакет копій цифрових документів для декількох послуг, ви можете вказати їхні назви через кому та зробити один QR-код.

Чи може організація отримувати копії всіх документів, які є в користувача в Дії?

Організація може запитувати копії документів тільки в разі законних підстав на обробку/збереження таких персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 

Якщо створили один код і запитуєте усі наявні документи, то ці документи повинні бути в застосунку. Якщо хоча б одного документа немає, тоді буде відображатися помилка «Запит містить відсутні в Дії документи». Тож краще створити декілька кодів з окремим пакетом документів.

Який термін дії QR-коду?

QR-код діятиме 365 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий.

Приклади використання організацією Дія.QR
Готель

Послуга: поселення до готелю.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).

ЦНАП

Послуга: надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування про дохід за формою ОК-7 отримання довідки про місце реєстрації дитини.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.

Зайнятість

Послуга: прийняття на роботу.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.

Освіта (ЗВО, ЗСО)

Послуга: вступ до ВНЗ.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.

Нерухомість (рієлтори, будівництво)

Послуга: укладання договору оренди нерухомості.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт.

Комунальна сфера (ЖЕК, ОСББ, газ/вода/електрика, вивіз сміття)

Послуга: укладання договору підключення послуги.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, РНОКПП.

Медзаклади

Послуга: надання медичних послуг.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).

Пов'язані закони та накази
Договір публічної оферти

Для отримання Дія.QR вам потрібно підписати договір приєднання до договору публічної оферти. З текстом договору ви можете ознайомитись за посиланням.

Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux