~ 12 хвилин
безкоштовно
Тут ви можете створити QR-код, за яким можна отримувати електронні копії цифрових документів користувачів Дії на свою електронну пошту.
Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.
— малий та середній бізнес;
— органи місцевого самоврядування, у тому числі відділи ЦНАП;
— органи державної влади;
— заклади освіти, медицини, комунальні підприємства;
— громадські організації;
— та інші компанії, які для своїх бізнес-процесів потребують отримання копій документів.
Зверніть увагу: створити Дія.QR може керівник юридичної особи або ФОП.
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або керівника юридичної особи або ФОП.
2. Після успішної авторизації перейдіть до Відомості про мене — Бізнес — Дія.QR.
3. Після того, як натиснули кнопку Стати партнером, пройдіть крок 1 Створення акаунта партнера.
4. Ознайомтесь з умовами публічної оферти. Перевірте коректність своїх даних у Заяві про приєднання, оновіть їх за необхідності у профілі користувача.
5. Підпишіть заяву електронним підписом.
6. Заповніть дані про відділення, в яких запитуватимуть копії цифрових документів.
Важливо: вказувати необхідно назву установи до якої громадяни повинні передати копію документів.
Такі назви як: Впровадження Дії, Дія готель, Дія будуть видалятись.
7. Заповніть дані про послуги, для надання яких вам потрібно запитувати копії цифрових документів. Оберіть перелік необхідних копій документів.
Назва послуги повинна бути зрозуміла для користувачів як мета обробки їх персональних даних. Приклад назви послуги може бути таким: для поселення у готель, для надання адміністративних послуг, для вступу абітурієнтів, для працевлаштування, для заключення договору постачання комунальних послуг.
Такі назви як: Впровадження Дії, Дія готель, Дія будуть видалятись.
8. Перейдіть до розділу Мій бізнес — Мої Дія.QR та завантажте коди.
9. Розмістіть QR-коди в доступному для сканування місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.
Важливо: Розміщення QR-коду на веб-ресурсах, у додатках та будь-яке використання онлайн заборонено згідно договору. За порушення умов договору, ваші QR-коди можуть бути відключені.
10. Отримуйте копії цифрових документів на вказану пошту відділення.
1. Ви розміщуєте QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Дія.QR розроблено для використання виключно у відділеннях, центрах надання послуг, офісах тощо. Розміщення на онлайн-ресурсах заборонено.
2. Користувач зчитує QR-код, щоб поділитись цифровою копією. Сканер QR-кодів розміщений в розділі Стрічка застосунку Дія.
3. Користувач у Дії підтверджує передачу своїх даних. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу просто потрібно натиснути “Надіслати”.
Так. Кожен QR-код створюється під конкретну послугу, що надається користувачеві, та містить запит на певний перелік документів. Якщо потрібні копії різного переліку документів — можете створити окремий QR для кожного.
Зверніть увагу: Якщо запитуєте декілька документів за одним QR-кодом, але у громадянина немає хоча б одного з них у Дії, буде відображатися помилка «Запит містить відсутні в Дії документи».
Якщо хочете розмістити QR-код у декількох місцях, потрібно створити окремі QR-коди для кожного відділення. Також необхідно створити окремі QR в кожному відділенні для послуг, де потрібен різний перелік документів. Якщо в одному відділенні вам потрібно запитувати однаковий перелік документів для кількох послуг, можете створити для них один QR-код.
Скористатись послугою може керівник юридичної особи або ФОП.
Документи в застосунку Дія — це цифрові аналоги паперових документів. Вони мають таку саму юридичну силу, як і паперові документи, тому й називаються цифровими. Цифрові документи відображають в електронному вигляді інформацію про вас, яка міститься в державних реєстрах. Така копія, завірена КЕПом Дії, передається отримувачу у pdf-форматі на e-mail. На ній вказана точна дата створення та назва організації, якій було надіслано таку копію.
— оптимізація процесу надання послуг;
— дотримання прав громадян на отримання послуги з цифровим документом;
— підтвердження особи або отримання копій цифрових документів за декілька секунд;
— швидкий пошук документів у базі даних;
— економія коштів на папір, принтер, зберігання та утилізацію паперових копій.
Розмістіть QR-код у доступному місці — там, де користувачі отримують послуги. Його можна роздрукувати чи розмістити на екрані. Головне, щоб до нього був швидкий доступ.
Зверніть увагу: розміщення QR-коду на вебресурсах, у застосунках та будь-яке використання онлайн заборонено згідно з договором. За порушення умов договору ваші QR-коди можуть бути відключені.
У застосунку Дія є сканер QR-кодів. Він розміщений у розділі Стрічка у лівій бічній панелі.
На пошту, яку вкажете при формуванні QR-коду. Якщо потрібно вказати різні пошти, можете на кожен QR-код вказувати необхідну пошту.
Так.
Так, якщо формуєте декілька QR-кодів, під кожен QR-код можна вказати потрібну пошту.
Потрібно вказати коректну назву вашої компанії, підприємства або органу, користувачі бачитимуть її при підтвердженні запиту на копії цифрових документів.
Зверніть увагу! Такі назви відділення, як ідентифікація, впровадження Дії, офіс Дія та Дія не є назвами відділення. І будуть видалятися.
Приклад: Тернопільський кооперативний фаховий коледж, Готель «Палаццо», ЦНАП Житомирської міської ради, Відділення №1 (назва вашої компанії), Медична лабораторія Сінево.
Ні. Але ви можете:
- Перевірити документ своєю Дією. Для цього відскануйте QR-код документа сканером, який є в застосунку Дія. Знайти його можна в розділі Стрічка.
- Налаштувати Службовий акаунт. Службовий акаунт — це версія Дії для службової авторизації. Працівник зчитує спеціальний QR-код та авторизується під профілем установи. Для перевірки документів він відкриває сканер у застосунку Дія та зчитує ним QR-код цифрового документа іншого користувача. Якщо цей документ дійсний, працівник отримає результат: Документ знайдено.
- Налаштувати валідацію за API. Валідація — це перевірка дійсності цифрового документа або відповідності даних користувача заданим параметрам, наприклад, перевірка віку або ПІБ. Персональні дані при цьому не передаються. Налаштовується технічно за API.
Вам необхідно увійти в кабінет, перейти до розділу Відомості про мене, обрати Бізнес та натиснути Дія.QR. Там ви знайдете ваші сформовані QR-коди.
- Користувач зчитує ваш QR-код сканером кодів у Дії.
- У застосунку з'являється запит на підтвердження відправлення копій цифрових документів.
- Він містить назву, адресу та перелік запитуваних документів.
- Користувач підтверджує відправлення копій цифрових документів. Дія автоматично сформує чернетку листа з копіями цифрових документів з вашою адресою. Користувачу потрібно просто натиснути «Надіслати». Ви отримуєте копії цифрових документів на email, який вказали при створенні відділення.
- паспорт громадянина України (ID-картка);
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон (біометричний та небіометричний);
- картка платника податків (РНОКПП);
- актовий запис про народження;
- довідка ВПО;
- посвідчення водія;
- свідоцтво на реєстрацію транспортного засобу;
- студентський / учнівський квиток;
- документ про освіту;
- актовий запис про шлюб;
- актовий запис про розірвання шлюбу;
- актовий запис про зміну імені.
Так, потрібно. QR-код містить інформацію, зокрема, про адресу надання послуг. У такому разі користувач при підтвердженні запиту побачить розбіжність та може скасувати запит.
Україна вже перейшла до режиму paperless. Однак якщо ваші бізнес-процеси з якихось причин ще не можуть існувати без паперових копій, ви завжди можете їх роздрукувати. Копії надсилаються на електронну пошту у форматі PDF.
Організація отримує копії документів у форматі PDF та P7S — підписана версія документа.
Перевірити підписаний документ (P7S) можна тут.
Ви маєте підписати заяву кваліфікованим електронним підписом керівника організації або ФОП, за допомогою якого авторизувались на Порталі Дія.
Ні. Розміщення QR-коду на вебресурсах, у застосунках та будь-яке використання онлайн заборонено згідно з договором. За порушення умов договору ваші QR-коди можуть бути відключені. За систематичне порушення буде заблоковано можливість створювати QR-коди.
Потрібно вказати коректну й зрозумілу назву послуги, користувачі бачитимуть її при підтвердженні запиту на копії цифрових документів. Оскільки назва послуги повинна відображати мету обробки персональних даних користувача.
Зверніть увагу! Такі назви послуг, як Впровадження Дії, Дія готель, Дія, для ідентифікації - будуть видалятись.
Приклад: для поселення у готель, для надання адміністративних послуг, для вступу абітурієнтів, для працевлаштування, для укладення договору постачання комунальних послуг, для ідентифікації особи при надання послуги видачі товару на понад 5 тис. грн.
Якщо вам потрібен однаковий пакет копій цифрових документів для декількох послуг, ви можете вказати їхні назви через кому та зробити один QR-код.
Організація може запитувати копії документів тільки в разі законних підстав на обробку/збереження таких персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
QR-код діятиме 365 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий.
Послуга: поселення до готелю.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).
Послуга: надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування про дохід за формою ОК-7 отримання довідки про місце реєстрації дитини.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.
Послуга: прийняття на роботу.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт), РНОКПП.
Послуга: вступ до ВНЗ.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки.
Послуга: укладання договору оренди нерухомості.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт.
Послуга: укладання договору підключення послуги.
Перелік документів: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, РНОКПП.
Послуга: надання медичних послуг.
Перелік документів: документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт).
Для отримання Дія.QR вам потрібно підписати договір приєднання до договору публічної оферти. З текстом договору ви можете ознайомитись за посиланням.