~ 10 хвилин
протягом години
30 грн. Може змінюватись залежно від обсягу інформації
Тут можна отримати довідку щодо об’єкта нерухомого майна з таких реєстрів:
- Державний реєстр речових прав на нерухоме майно
- Реєстр прав власності на нерухоме майно
- Державний реєстр Іпотек
- Єдиний реєстр заборон відчуження об’єктів нерухомого майна
Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Для цього знадобляться відомості про особу або об'єкт нерухомого майна, про який потрібна інформація.
Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис.
1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся у кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
2. Перевірте коректність особистих даних у профілі користувача, оновіть їх за необхідності.
3. Оберіть послугу “Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно”.
4. Заповніть онлайн-форму із зазначенням критерію пошуку, за яким бажаєте отримати відомості з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
5. Сплатіть адміністративний збір.
Зверніть увагу!
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно в електронній формі через портал Дія здійснюється автоматично, зазначаючи параметри пошуку за одним або кількома ідентифікаторами.
Результат послуги — отримання інформації з реєстрів у форматі PDF. Її завжди можна знайти в розділі “Послуги” — “Отримані документи”.
Отримати інформаційну паперову довідку можна, звернувшись до центру надання адміністративних послуг незалежно від місця реєстрації.
Що потрібно:
- документ, що посвідчує особу, наприклад, паспорт громадянина України. Якщо документи подає уповноважена особа, потрібен документ, що підтверджує повноваження.
- документ про внесення плати за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо особа звільнена від сплати адміністративного збору, заявник показує документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору та/або внесення плати за надання інформації з Державного реєстру прав.
Зверніть увагу!
Під час отримання послуги можна використовувати документи із застосунку Дія. Плата за послугу становить 0,025 прожиткового мінімуму, тобто 60 грн.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням. Користувачі ПриватБанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн-кабінеті «Приват24» або у відділенні банку. Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
Ні, для вказаної послуги не передбачено звільнення від сплати адміністративного збору.
Так, якщо не сплатити за послугу.
Це регулюється статтею 34 Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”. Згідно з нею у разі отримання інформації в електронній формі з Державного реєстру прав на нерухоме майно, справляється адміністративний збір у розмірі 0,0125 прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року. Станом на 1 січня 2021 року розмір прожиткового мінімуму становить 2270 гривень. Зверніть увагу! Відповідно до пункту 7 Порядку надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127, у разі обрання особою варіанта отримання інформації з Державного реєстру прав про зареєстровані речові права в цілому щодо суб’єкта речового права, обтяження адміністративний збір справляється в установленому законом розмірі з розрахунку за кожні 25 сторінок інформації.
Уточніть параметри пошуку або виберіть інший критерій.