~ 10 хвилин
1 робочий день (крім святкових і вихідних)
безоплатно
Тут можна зареєструвати перехід юридичної особи на підставі модельного статуту.
1. Натисніть Перейти на модельний статут, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
2. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги, оберіть необхідні опції модельного статуту або редакцію статуту «за замовчуванням» та підпишіть заяву електронним підписом.
3. Після цього автоматично буде сформовано заяву, статут, рішення/протокол про перехід на діяльність на модельному статуті та надіслано до державного реєстратора.
4. Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина у розділі Послуги – Замовлені послуги. Сповіщення про результат також надійде на електронну пошту та в кабінет громадянина в розділ Зверніть увагу.
1. Якщо ви не хочете або не можете подати заяву на перехід ТОВ на модельний статут в електронній формі, подати заяву можна в паперовій формі реєстратору. Для цього потрібні ідентифікаційний код та паспорт.
Зверніть увагу! У разі подання документів у паперовій формі змінити положення модельного статуту неможливо. Отже, вважається, що вибрано редакцію статуту “за замовчуванням”.
2. Заяву треба подати до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) або до виконкому міської ради за місцем проживання (задекларована адреса місця проживання не важлива). Так само можна подати заяву на перехід до спрощеної системи оподаткування. Обидві послуги безоплатні.
3. Якщо у вас немає можливості відвідати ЦНАП чи виконком особисто, ви можете надіслати заяву поштою. Перш ніж відправити, засвідчіть свій підпис нотаріально.
4. Якщо ваші документи подаватиме уповноважений представник, потрібно додати примірник оригіналу або нотаріально засвідченої копії документа, що засвідчує його повноваження.
Зверніть увагу! Якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.
Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію чи відмову також з’явиться в кабінеті й буде відправлено електронною поштою. Як тільки запис про реєстрацію переходу ТОВ на діяльність на підставі модельного статуту з’явиться в Єдиному державному реєстрі, ви можете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина. Виписка має юридичну силу – її можна роздрукувати й користуватися, як будь-яким іншим документом. Також ви можете у будь-який момент після проведення реєстрації сформувати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Якщо ви бажаєте змінити систему оподаткування після переходу (онлайн чи офлайн), зверніться, будь ласка, в Центр обслуговування платників за задекларованим місцем проживання.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
- у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
- у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
- у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
Спочатку заяву підписує заявник. Після цього згенероване посилання на підписання заяви автоматично надсилається всім бенефіціарам на електронну пошту, вказану при заповненні заяви.
Це варіант статуту, положення якого є рекомендованими для застосування. Ознайомитись з текстом модельного статуту «за замовчуванням»
Переглянути або завантажити документи в PDF-форматі можна в розділі Послуги — Замовлені послуги. Для цього серед переліку замовлених послуг виберіть перехід ТОВ на модельний статут та перейдіть у Документи.
Перевірте статус опрацювання заяви в кабінеті громадянина в розділі Послуги — Замовлені послуги.
Якщо статус не змінився в особистому кабінеті й ви не отримали листа, зверніться до служби підтримки Дії.