~ 10 хвилин
1 робочий день (крім святкових і вихідних)
безкоштовно
Тут ви можете зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований цифровий підпис).
2. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги та виберіть необхідні опції модельного статуту або виберіть редакцію статуту “за замовчуванням”.
4. Після цього автоматично буде сформовано заяву, статут, рішення/протокол про перехід на діяльність на модельному статуті та надіслано до державного реєстратора.
Зверніть увагу! Всі документи мають бути підписані за допомогою електронного підпису.
1. Якщо ви не хочете або не можете подати заяву на перехід ТОВ на модельний статут в електронній формі, подати заяву можна в паперовій формі реєстратору. Для цього потрібні ідентифікаційний код та паспорт.
Зверніть увагу! У разі подання документів у паперовій формі змінити положення модельного статуту неможливо. Отже, вважається, що вибрано редакцію статуту “за замовчуванням”.
2. Заяву треба подати до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) або до виконкому міської ради за місцем проживання (адреса місця реєстрації не важлива). Так само можна подати заяву на перехід до спрощеної системи оподаткування. Обидві послуги безкоштовні.
3. Якщо у вас немає можливості відвідати ЦНАП чи виконком особисто, ви можете надіслати заяву поштою. Перш ніж відправити, засвідчіть свій підпис нотаріально.
4. Якщо ваші документи подаватиме уповноважений представник, потрібно додати примірник оригіналу або нотаріально засвідченої копії документа, що засвідчує його повноваження.
Зверніть увагу! Якщо заявником є іноземець або особа без громадянства, документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або інший документ, що посвідчує особу іноземця або особи без громадянства.
5. Завантажити форму заяви на відкриття ТОВ на підставі модельного статуту можна тут.
Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію чи відмову також з’явиться в кабінеті й буде відправлено електронною поштою. Як тільки запис про реєстрацію переходу ТОВ на діяльність на підставі модельного статуту з’явиться в Єдиному державному реєстрі, ви можете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина. Виписка має юридичну силу – її можна роздрукувати й користуватися, як будь-яким іншим документом. Також ви можете у будь-який момент після проведення реєстрації сформувати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Зверніть увагу!
Якщо ви бажаєте змінити систему оподаткування після реєстрації (онлайн чи офлайн), вам необхідно звернутися в Центр обслуговування платників за місцем реєстрації.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги складає близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
Так, якщо ви подаєте заяву онлайн. Ви можете сформувати необхідну редакцію модельного статуту шляхом вибору відповідних пунктів. Якщо ви подаєте заяву в паперовій формі, на жаль, положення змінити не можна. У такому разі модельний статут буде в редакції “за замовчуванням”.
Це варіант статуту, положення якого є рекомендованими для застосування. З текстом модельного статуту “за замовчуванням” ви можете ознайомитися за посиланням.
Спочатку на заяву накладає підпис заявник, потім генерується відповідне посилання, яке автоматично надсилається всім бенефіціарам.
Спочатку на заяву накладає підпис заявник, потім генерується відповідне посилання, яке автоматично надсилається всім бенефіціарам.
У такому разі ви можете звернутися на гарячу лінію Мін’юсту за тел. (044) 237 09 96.
Команда вже працює над тим, щоб послуги, пов’язані з реєстрацією, надавалися в автоматичному режимі.