Файли Cookie

Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію

Надання статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України

Подання заяви:

~  20 хвилин

Опрацювання:

30 календарних днів

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Статус особи члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни можуть отримати:

— батьки;

— один із подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;

— діти, які не мають і не мали своїх сімей;

— діти, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;

— діти, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Натисніть Подати заяву, зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою електронного підпису або BankID.

2. Вкажіть відомості про несудимість заявника.

3. Вкажіть дані про загиблу (зниклу безвісти) особу.

4. Додайте документ, що підтверджує родинний зв’язок.

5. Зазначте до якої категорії осіб відноситься загиблий (зниклий) член родини.

6. Вкажіть підстави для отримання статусу члена сім’ї загиблого Захисника (Захисниці) України (рішення суду, свідоцтво про смерть, висновок ВЛК/ЛКК/медичної комісії).

7. Виберіть тип посвідчення, яке хочете отримати.

8. Перевірте дані та підпишіть заяву.

Офлайн

1. Зверніться до найближчого центру адміністративних послуг.

2. Надайте відомості про отримувача статусу.

3. Надайте відомості про несудимість отримувача статусу.

4. Надайте відомості про загиблу (зниклу безвісти) особу.

5. Надайте відомості про родинні зв'язки.

6. Надайте відомості про категорію особи

7. Надайте відомості про довідку медико-соціальної експертної комісії.

8. Надайте відомості про підстави для отримання статусу члена сім’ї загиблого Захисника (Захисниці) України (рішення суду або свідоцтво про смерть або Висновок ВЛК/ЛКК/Медичної комісії тощо).

9. Надайте відомості про спосіб отримання посвідчення.

Результат
Часті питання та відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але ціна може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.


Також електронний підпис можна отримати:

  • у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
  • у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
  • у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.


Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Якщо не знайдено даних у ЄДДР, що робити?

Зверніться офлайн у ЦНАП або за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника безпосередньо до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики, у тому числі шляхом надсилання заяви та документів засобами поштового зв’язку.

У заявника немає РНОКПП. Як можна отримати послугу?

Заявку через портал Дія може подати заявник, який має РНОКПП. У випадку відсутності РНОКПП потрібно подати заяву у паперовій формі за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника безпосередньо місцевому структурному підрозділу з питань ветеранської політики, у тому числі шляхом надсилання засобами поштового зв’язку.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux