Надання статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України
~ 20 хвилин
30 календарних днів
безкоштовно
Статус особи члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни можуть отримати:
— батьки;
— один із подружжя, який не одружився вдруге, незалежно від того, виплачується йому пенсія чи ні;
— діти, які не мають і не мали своїх сімей;
— діти, які мають свої сім’ї, але стали особами з інвалідністю до досягнення повноліття;
— діти, обоє з батьків яких загинули або пропали безвісти.
1. Натисніть Подати заяву, зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою електронного підпису або BankID.
2. Вкажіть відомості про несудимість заявника.
3. Вкажіть дані про загиблу (зниклу безвісти) особу.
4. Додайте документ, що підтверджує родинний зв’язок.
5. Зазначте до якої категорії осіб відноситься загиблий (зниклий) член родини.
6. Вкажіть підстави для отримання статусу члена сім’ї загиблого Захисника (Захисниці) України (рішення суду, свідоцтво про смерть, висновок ВЛК/ЛКК/медичної комісії).
7. Виберіть тип посвідчення, яке хочете отримати.
8. Перевірте дані та підпишіть заяву.
1. Зверніться до найближчого центру адміністративних послуг.
2. Надайте відомості про отримувача статусу.
3. Надайте відомості про несудимість отримувача статусу.
4. Надайте відомості про загиблу (зниклу безвісти) особу.
5. Надайте відомості про родинні зв'язки.
6. Надайте відомості про категорію особи
7. Надайте відомості про довідку медико-соціальної експертної комісії.
8. Надайте відомості про підстави для отримання статусу члена сім’ї загиблого Захисника (Захисниці) України (рішення суду або свідоцтво про смерть або Висновок ВЛК/ЛКК/Медичної комісії тощо).
9. Надайте відомості про спосіб отримання посвідчення.
Результат розгляду заяви надійде на електронну пошту та в розділ Зверніть увагу. Після опрацювання заяви можна буде згенерувати цифрове посвідчення члена сім'ї загиблого в застосунку Дія.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але ціна може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
- у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
- у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
- у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
Зверніться офлайн у ЦНАП або за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника безпосередньо до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики, у тому числі шляхом надсилання заяви та документів засобами поштового зв’язку.
Заявку через портал Дія може подати заявник, який має РНОКПП. У випадку відсутності РНОКПП потрібно подати заяву у паперовій формі за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника безпосередньо місцевому структурному підрозділу з питань ветеранської політики, у тому числі шляхом надсилання засобами поштового зв’язку.