Файли Cookie

Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію

Статус особи з інвалідністю внаслідок війни

Подання заяви:

~  20 хвилин

Опрацювання:

у місячний строк

Вартість:

безкоштовно

Опис послуги:

Особам, які отримали інвалідність внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх проведення, органами соцзахисту видається посвідчення. 

Як отримати послугу
Онлайн

1. Зареєструйтеся чи авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.

2. Перевірте коректність своїх даних у профілі користувача, актуалізуйте їх за необхідності.

3. Оберіть в меню Послуги на Порталі Дія Послугу - “Надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни”.

4. Заповніть “Відомості про Заявника” на першому кроці (ПІБ, паспортні дані, зареєстроване місце проживання, тощо).

5. Заповніть “Відомості про несудимість” на другому кроці, якщо така є.

6. Вкажіть до якої категорії осіб ви відноситеся, які мають право на отримання статусу та додайте інформацію з підтверджуючих документів вашої категорії.

7. Заповніть відомості довідки медико-соціальної експертної комісії.

8. Оберіть чи бажаєте ви отримати паперове посвідчення.

9. Перевірте та підтвердіть введені дані, шляхом накладання КЕП на сформовану системою заяву.

Офлайн

Зверніться в найближчий центр адміністративних послуг.

Результат
Наступні кроки

Заявник може згенерувати електронне посвідчення ветерана у мобільному додатку, або отримати паперове посвідчення особисто звернувшись до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) особи. При собі мати 2 фотокартки.

Часті питання та відповіді
Чи потрібно мені мати електронний підпис для подання заяви?

Так. Якщо у вас його немає, авторизуйтеся на порталі за допомогою BankID або Дія.Підпису, але для підписання заяви необхідно мати УЕП.

Як продовжити строк дії посвідчень з написом “Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни”, виданих особам з інвалідністю внаслідок війни, у яких групу інвалідності встановлено із строком перегляду та строк якого припав на період воєнного стану, якщо

На період воєнного стану, якщо медико-соціальною експертною комісією не було проведено повторний огляд або експертними командами з оцінювання повсякденного функціонування особи не було проведено повторне оцінювання повсякденного функціонування особи, продовжується без звернення таких осіб до структурних підрозділів районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у місті (у разі їх утворення) рад, на які покладено функції з питань ветеранської політики. (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2022 № 1390 "Деякі питання строку дії посвідчень осіб з інвалідністю внаслідок війни на період воєнного стану").Ви отримаєте потрібну суму згідно з цінами за кв. м. При цьому вартість 1 кв. м не має перевищувати встановлену граничну вартість.


Ви власним коштом сплачуєте вартість площі житла, що перевищує нормативну площу або вартість, якщо така є.


Ви можете самостійно обрати об’єкти, де хочете придбати житло за кредитні кошти. При цьому житловий будинок має бути прийнято в експлуатацію не більш, ніж 50 років тому чи реконструйовано не більше ніж 35 років тому. Об’єкт нерухомості не повинен бути розміщений на тимчасово окупованій території та в районі бойових дій.


Ви і члени вашої сім'ї не володієте житловою площею на підконтрольній Україні території.

Ви чи члени вашої сім’ї не отримували від держави грошову компенсацію, кредити на пільгових умовах на будівництво чи придбання житла. Крім випадків, коли таке житло розміщене на тимчасово окупованій території чи в районі бойових дій.

Ви можете підтвердити свою платоспроможність. Після сплати щомісячного платежу по кредиту залишок середньомісячного доходу сім’ї має бути не меншим за прожитковий мінімум.

Ви даєте згоду на доступ до вашої кредитної історії.

У день укладення кредитного договору ви вносите на свій особистий рахунок не менше 6% вартості житла. А також вартість площі житла, що перевищує нормативну, якщо така є.

Ви можете детальніше ознайомитися з умовами кредитування на сайті Держмолодьжитла, за телефоном 044 363 10 81 або написавши на email: support@molod-kredit.gov.ua.

Якщо не знайдено даних у ЄДДР, що робити?

Отримати послугу в ЦНАПі або заявнику подати заяву у паперовій формі за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб) заявника безпосередньо місцевому структурному підрозділу з питань ветеранської політики, у тому числі шляхом надсилання засобами поштового зв’язку.

На який термін видається посвідчення? Та чи потрібно його поновлювати, продовжувати термін дії?

Посвідчення може видаватися на термін: безтерміново або на термін до якого встановлена група інвалідності згідно з довідкою МСЕК. Якщо на термін, то дія продовжується на підставі нової довідки МСЕК.

Якщо на 5 кроці заяви не вказав, що хоче отримати паперове посвідчення. Чи можна буде його замовити пізніше? Куди для цього звертатись?

Після схвалення статусу ОІВВ на порталі Дія, користувач може звернутись за паперовим посвідченням до установи, яка прийняла рішення встановити статус. Інформування про це надходитиме користувачу на порталі Дія.

Чи потрібно віддавати УБД при отриманні паперового посвідчення ОІВВ?

Так, при отриманні паперового посвідчення ОІВВ фахівці структурного підрозділу вилучають посвідчення УБД. Адже у користувача може бути лише одне активне посвідчення. Тому для отримання посвідчення ОІВВ з собою необхідно мати 2 фотокартки.

Пов'язані закони та накази
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux