~ 10 хвилин
3 робочі дні
73 гривні
Тут можна надіслати заяву та вибрати спосіб отримання витягу про зміну імені.
Зверніть увагу: послуга недоступна на тимчасово окупованих територіях та в зонах активних бойових дій.
1. Натисніть Подати заяву, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
2. Заповніть онлайн-форму для витягу про зміну імені.
3. Виберіть зручний спосіб отримання документа:
- у найближчому ДРАЦСі;
- у відділенні чи кур’єром Укрпошти.
4. Оплатіть послугу.
5. Переглядайте статус заяви в кабінеті громадянина в розділі Послуги — Замовлені послуги та очікуйте сповіщення на пошту.
6. Отримайте документ обраним способом.
1. Зверніться до найближчого відділу ДРАЦС.
2. Напишіть заяву щодо отримання витягу про зміну імені та отримайте документ.
Отримання витягу поштою або у відділі ДРАЦС.
Це документ, що підтверджує проведення державної реєстрації зміни імені.
Державний реєстратор обов'язково вкаже причину відмови. Виправте помилки та подайте заяву знову. Оплачувати повторно вартість послуги не потрібно.
Перевірте статус опрацювання заяви на порталі в розділі Послуги – Замовлені послуги. Якщо статус заяви не змінився в особистому кабінеті й ви не отримали листа, зверніться до служби підтримки Дії.
Якщо актовий запис не поновлено протягом цих років, зверніться до державного архіву області та замовте витяг.
Так, послуги та документи доступні такими способами:
- у дипломатичних представництвах та консульських установах України за кордоном;
- через Міністерство закордонних справ України за заявою або анкетою. Документ має підписати людина, яка запитує документи.
Зверніть увагу: документи органів ДРАЦС можуть повторно видаватись третій особі за наявності довіреності. Вона має бути посвідчена відповідно до Закону України «Про нотаріат», або документа, що посвідчує повноваження представника, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Якщо довіреною особою є адвокат, йому потрібно показати ордер та завірену копію договору про надання правової допомоги.