до 10 хвилин
безоплатно
протягом пів року з дня отримання мікрогранту
Тут ви можете надіслати заяву про зміну цільового призначення мікрогранту, якщо попередньо отримали Грант на власну справу або Грант для ветеранів та членів їхніх сімей
1. Натисніть Подати заяву, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
2. Заповніть онлайн-заяву.
3. Прикріпіть оновлений бізнес-план.
4. Підпишіть електронним підписом та відправте.
Зверніть увагу: якщо ви ФОП або юридична особа, необхідно авторизуватись з ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.
Подайте заяву про зміну цільового призначення мікрогранту у регіональному центрі зайнятості.
Якщо Державний центр зайнятості схвалить вашу заяву, ви зможете використовувати кошти в межах граничного розміру мікрогранту.
Комісія Державного центру зайнятості на найближчому засіданні розгляне вашу заяву. Якщо заяву схвалять, Державний центр зайнятості протягом 5 робочих днів повідомить банк щодо зміни цільового призначення.
ФОП чи ТОВ, які отримали мікрогрант протягом 6 місяців.
Так, регіональний центр зайнятості сповістить банк про розгляд вашої заяви про зміну цільового призначення мікрогранту, а банк тимчасово припиняє фінансування за напрямами, які підлягають зміні.
Ні, ви можете подавати заяви відповідно до потреб зміни цільового призначення протягом 6 місяців від зарахування коштів на рахунок. Проте поки не опрацюють одну заяву, ви не зможете подати іншу.
У Гранті на власну справу або Гранті для ветеранів та членів їхніх сімей.
Ні. Змінювати цільове призначення мікрогранту можна в межах погодженої Державним центром зайнятості суми мікрогранту.
Заяву розглядає Державний центр зайнятості.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків.
Вартість послуги — близько 200 гривень, але ціна може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Повний перелік центрів — за посиланням. Також електронний підпис можна отримати:
– у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
Ви можете звернутись за консультаціям щодо проєкту до центру зайнятості або на гарячу лінію 0800-600-288.
Зверніться до регіонального центру зайнятості.