Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Грант для ветеранів та членів їхніх сімей
Подання заяви:

до 20 хвилин

Термін подачі:

поточний етап прийому 

заявок триває до 15 грудня

Дати наступних етапів 

Розмір допомоги:

до 1 млн грн

Опис послуги:

Тут можна подати заяву про грант для створення або розвитку ветеранського бізнесу. Гранти доступні для ветеранів та їхніх дружин/чоловіків. Отримане фінансування надасть змогу почати власну справу або розширити бізнес всім, хто має план, необхідні навички та бажання.

Для отримання консультацій щодо бізнес-плану можете звернутися до партнерів програми.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Натисніть Подати заявку. Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою BankID або електронного підпису.

Зверніть увагу, якщо ви ФОП або юридична особа, необхідно скористатися ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.

2. Заповніть онлайн-заяву.

3. Прикріпіть бізнес-план за формою. З прикладом заповненого бізнес-плану можете ознайомитися тут.

Для консультації з написання бізнес-плану звертайтеся до партнерів програми. Також можете переглянути Освітній серіал про подання грантових заявок.


4. Підпишіть заявку електронним підписом.

Зверніть увагу: якщо заяву подає дружина або чоловік, ветеран має погодити її за допомогою свого електронного підпису.

Офлайн

Якщо вам потрібна консультація щодо програми, зверніться до найближчого відділення Ощадбанку.

Результат

Державний центр зайнятості розгляне заявку протягом 10 робочих днів після завершення кінцевого строку подання заявок на грант. Дія сповістить вас про результат.

Наступні кроки

Якщо Державний центр зайнятості схвалить вашу заявку, зверніться до Ощадбанку протягом 20 робочих днів для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання мікрогранту.

Часті питання та відповіді
Хто може подати заяву про отримання гранту?

Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, а також їхніх дружин або чоловіків.

Грант може отримати ФОП або фізична особа, яка планує відкрити власний бізнес. Участь у грантовій програмі неможлива для тих, хто: 

  • перебувають і ведуть діяльність на окупованій території, в росії або білорусі;
  • перебувають під санкціями;
  • мають відкриті провадження у справі про банкрутство;
  • зареєстровані як кредитні або страхові організації, інвестиційні або недержавні пенсійні фонди, учасники ринку цінних паперів та ломбарди;
  • займаються обміном валют, виробництвом або виготовленням зброї, алкоголю чи тютюнових виборів;
  • притягнені до кримінальної відповідальності через корупцію;
  • мають державну заборгованість.
На які цілі можна витратити грант?

Кошти можна витратити на:

  • меблі, обладнання та транспортні засоби для комерційного використання;
  • ліцензійне програмне забезпечення (до 50% коштів);
  • сировину, матеріали, товари та послуги, необхідні для реалізації бізнес-плану, а також на тварин або саджанці для створення ферм (до 70% коштів);
  • послуги з маркетингу та реклами (до 10% коштів);
  • оренду нежитлових приміщень або землі 
    для комерційних і виробничих цілей (до 25% коштів);
  • оренду обладнання (до 30% коштів);
  • лізинг обладнання, крім власних транспортних засобів (до 50% коштів);
  • придбання франшизи.
Де можна ознайомитися з етапами участі у грантовій програмі?

Детальний опис кроків для отримання гранту можна знайти в посібнику. У ньому ви дізнаєтесь інформацію про перевірку ділової репутації, розробку бізнес-плану та підготовку до співбесіди.

Чи виникають зобов'язання перед державою в разі отримання гранту?

У разі отримання гранту ви маєте: 

- створити кількість робочих місць, що відповідає розміру гранту; 

- провадити діяльність не менше 7 років; 

- сплачувати податки. 

Важливо: робочі місця потрібно створити протягом 6 місяців з моменту отримання коштів і підписати з працівниками контракт мінімум на 6 років.

Чи маю я повернути державі отриманий грант?

Ви маєте повернути суму вашого гранту, лише якщо не виконаєте зобов’язання перед державою.

Як ветерану погодити заяву, якщо її подає дружина або чоловік?

Після подання заяви, посилання для підпису другим з подружжя надходить на пошту, яку вказали в анкеті. Після чого ваш партнер має підписати заяву й накласти свій КЕП.  

Який розмір гранту?

Розмір гранту може становити:

  • до 250 тис грн — подати заяву можуть і ветерани, і члени їх сімʼї. Отримувач гранту повинен створити 1 робоче місце;
  • до 500 тис грн — подати заяву можуть і ветерани, і члени їх сімʼї. Отримувач гранту має створити 2 робочі місця;
  • до 1 млн грн — подати заяву може ветеран, який зареєстрований як ФОП від 1 року. Програма покриває 70% вартості проєкту. Отримувач гранту має створити 4 робочі місця. 
Чи оподатковується грантова допомога від держави?

Ні. Гранти не оподатковуються. Сплачувати податки за нього не потрібно.

Чи можу отримати грант для ветеранів та членів їх сімей якщо подав заяву на грант на власну справу?

Ні. Якщо ви подали заяву про отримання гранту на власну справу, ви не зможете отримати грант для ветеранів та членів їхніх сімей.

Але якщо вам відмовили в гранті на власну справу, можете подати заяву.

Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням

Також електронний підпис можна отримати: 

– у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення; 

– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна; 

– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно. 

Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Як отримати Дія.Підпис?

1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис 

2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис 

3. Підтвердьте особу через перевірку за фото 

4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис 

5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux