до 20 хвилин
до 8 млн грн.
Тут ви можете надіслати заяву щодо отримання гранту на створення або розвиток виробництва переробної промисловості. Так ми підтримаємо ваш бізнес і допоможемо створити нові робочі місця.
1. Натисніть Подати заявку. Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою BankID або електронного підпису.
Зверніть увагу: якщо ви ФОП або юридична особа, необхідно скористатися ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.
2. Заповніть онлайн-заявку.
3. Прикріпіть бізнес-план за формою. З прикладом заповненого бізнес-плану ви можете ознайомитися тут.
4. Підпишіть електронним підписом та відправте.
Зверніть увагу: якщо ви ФОП або юридична особа, скористайтесь ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.
Якщо вам потрібна консультація щодо програми, зверніться до найближчого відділення Ощадбанку або Укрексімбанку.
Міністерство економіки розгляне заявку протягом 15 робочих днів після завершення кінцевого строку подання заявок на грант. Дія сповістить вас про результат.
Якщо Міністерство економіки схвалить вашу заявку, зверніться до обраного банку протягом 10 робочих днів для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання мікрогранту.
Майбутні підприємці, діючі ФОП або юридичні особи:
- які не перебувають і не провадять господарську діяльність на тимчасово окупованій території України;
- які не провадять господарську діяльність на території росії;
- які не перебувають під санкціями;
- щодо яких не порушено справи про банкрутство;
- щодо яких відсутнє рішення суду про притягнення до кримінальної відповідальності за корупцію;
- які не мають заборгованості перед бюджетом.
До 8 млн грн, за умови створення не менше 25 робочих місць.
Мінекономіки розглядає її протягом 15 робочих днів після завершення кінцевого строку подання. Рішення приймається на підставі висновків банку: оцінки бізнес-плану, співбесіди та результатів перевірки ділової репутації. Більше про кінцеві строки — тут.
На витрати, пов'язані з:
- придбанням основних засобів виробництва (верстати, технологічне обладнання);
- введенням в експлуатацію верстатів, технологічного обладнання;
- доставкою придбаних верстатів, технологічного обладнання;
- поповненням оборотного капіталу (якщо основний КВЕД — 30.30).
У разі отримання гранту ви маєте:
- створити від 5-25 робочих місць залежно від розміру гранту;
- здійснювати діяльність не менше 3 років;
- сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
Ви маєте повернути суму вашого гранту, лише якщо не виконаєте зобов’язання перед державою, тобто:
- не створите робочих місць;
- здійснюватимете вказану діяльність менше 3 років;
- не сплачуватимете податки.
Ні. Гранти не оподатковуються. Сплачувати податки за нього не потрібно.
Напишіть Міністерству економіки України на електронну пошту meconomy@me.gov.ua.
Для більшості регіонів постановою передбачено фінансування 50% за рахунок гранту та 50% за рахунок власних коштів.
Проте існують умови фінансування, де 80% витрат проєкту — це грантові кошти, а за власний рахунок залишиться забезпечити тільки 20%.
До таких місць ведення бізнесу належать:
● території можливих бойових дій;
● території завершених бойових дій;
● деокуповані території.
Визначений перелік територій та їхніх статусів затверджено Наказом №309 Мінреінтеграції.
Якщо основний КВЕД — "30.30 Виробництво повітряних і космічних літальних апаратів, супутнього устаткування", то можна отримати умови 80% на 20% незалежно від місця діяльності.
Якщо у вас інший КВЕД і ви працюєте в Києві, тоді умови співфінансування — 50% на 50%.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
– у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис
2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис
3. Підтвердьте особу через перевірку за фото
4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис
5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії