Внесення змін про ФОП
Внесення змін:

~ 10 хвилин

Реєстрація:

1 робочий день

Вартість:

безоплатно/платні —190 грн

Опис послуги:

Тут ви можете змінити інформацію про ФОП, що зберігається в Єдиному державному реєстрі. Зокрема, внести зміни до громадянства, видів економічної діяльності, контактної інформації, ПІБ, адреси реєстрації фізичної особи-підприємця. Увага! Внести зміни до номера платника податків (паспортних даних) наразі можна тільки офлайн.
Внесення зміни до громадянства, видів економічної діяльності, контактної інформації фізичної особи-підприємця — безоплатно.
Зміна ПІБ та адреси місця знаходження — 190 грн.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.

2. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги.

3. У разі внесення змін до виду діяльності (КВЕД), ПІБ, місця знаходження, якщо ви є платником єдиного податку, автоматично формується заява до податкової.

4. Заяву на внесення змін до даних ФОПа буде автоматично надіслано до реєстратора.

Офлайн

1. Вам потрібен Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП). Якщо ви не оформлювали РНОКПП за релігійними переконаннями, знадобиться паспорт з відміткою про право використовувати номер і серію паспорта замість номера платника податків або додатку до ID-картки, у якому є така відмітка.

2. Подайте заяву до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) або до виконкому міської ради без прив’язки до місця прописки чи реєстрації.

3. Якщо ви вносите зміни у номер платника податків, вам потрібна копія довідки про зміну номера платника податків.

4. Якщо ви змінюєте паспортні дані, треба додати ксерокопії першої сторінки та, у разі якщо ви не оформлювали номер платника податків за релігійними переконаннями, також ксерокопію сторінки з відміткою про можливість проводити сплати за серією та номером паспорта або додатку до ID картки в якому є така відмітка.

5. Якщо у вас немає можливості відвідати ЦНАП чи виконком особисто, ви можете надіслати заяву поштою. У цьому випадку перед відправкою вам треба буде засвідчити ваш підпис нотаріально.

6. Завантажити форму заяви можна – тут.

Результат

Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію чи відмову також з’явиться в кабінеті або відправлено на електронну пошту.

Щойно зміни будуть зареєстровані в Єдиному державному реєстрі, зможете отримати виписку з реєстру в кабінеті громадянина. Виписка має юридичну силу — її можна роздрукувати й користуватися, як будь-яким іншим документом.

Наступні кроки

Зверніть увагу!

У разі внесення змін до виду діяльності (КВЕД), якщо ви є платником єдиного податку, автоматично формується заява до податкової.

Якщо податкова надала відмову щодо внесення змін, повідомте її про зміни через Електронний кабінет платника податку.

-1-ша і 2-га група єдиного податку — до 20-го числа наступного місяця;

-3-тя група єдиного податку — разом із декларацією за квартал, у якому отримали дохід від нового виду діяльності (40 днів з моменту закінчення податкового кварталу).

Для цього подайте заяву онлайн через програму податкової «Єдине вікно» (код форми — F/J 0102003) або надішліть скановану заяву через Електронний кабінет платника податків (розділ — Листування з ДПС). Також ви можете звернутися до Центру обслуговування платників податків за місцем реєстрації.

Якщо ви хочете внести зміни до податкової адреси, змінити групу єдиного податку або систему оподаткування, зверніться до Центру обслуговування платників податків за місцем реєстрації. Перелік центрів — тут.

Якщо ви ФОП, який переходить з 1-ї чи 2-ї групи до 3-ї, подайте декларацію за період роботи на попередній групі в рік переходу (пп. 296.5.1 ПКУ). Термін подання — не пізніше 40 днів після закінчення останнього кварталу роботи в попередній групі. У декларації вкажіть суму доходу за період до переходу й суму сплаченого єдиного податку.

Наприклад: якщо ви переходите до 3-ї групи з IV кварталу 2019 року, потрібно подати декларацію за три квартали роботи у 1-й чи 2-й групі. Зробити це треба протягом 40 днів після закінчення III кварталу, вказавши суму доходу за 9 місяців та суму сплаченого ЄП.

Часті питання та відповіді
Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги складає близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів –  за посиланням.


Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно у особистому онлайн кабінеті «Приват24» або звернувшись до відділення банку.


Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Чи можна внести зміни онлайн, якщо ФОПу було відкрито в офлайні?

Так, ви можете внести зміни онлайн, навіть якщо відкривали ФОП офлайн.

Що робити, якщо мені відмовили у внесенні змін про ФОП?

Причини відмови надішлють на вашу електронну адресу та продублюють в особистому кабінеті громадянина. Після усунення причин ще раз подайте заяву на реєстрацію.

Чи може хтось інший, наприклад, бухгалтер, замість мене подати заяву на внесення змін про ФОП?

Так, бухгалтер може подати заяву на внесення змін у ФОП офлайн. Для цього в нього має бути нотаріально посвідчена довіреність від вашого імені.

Що робити, якщо вказаний час розгляду документів закінчився, а ніякого повідомлення досі немає?

Наразі робота реєстраторів певних областей обмежена, заяви можуть опрацьовуватись довше. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого №165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб» призупинено строки надання адміністративних послуг, тому відсутні часові терміни опрацювання заяви. Реєстратори докладають максимум зусиль для того, щоб опрацювати заяви якнайшвидше.

Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux