до 20 хвилин
до 1 млн грн
Тут можна подати заяву про грант для створення або розвитку ветеранського бізнесу. Гранти доступні для ветеранів та їхніх дружин/чоловіків. Отримане фінансування надасть змогу почати власну справу або розширити бізнес всім, хто має план, необхідні навички та бажання.
Для отримання консультацій щодо бізнес-плану можете звернутися до партнерів програми.
1. Натисніть Подати заявку. Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою BankID або електронного підпису.
Зверніть увагу, якщо ви ФОП або юридична особа, необхідно скористатися ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.
2. Заповніть онлайн-заяву.
3. Прикріпіть бізнес-план за формою. З прикладом заповненого бізнес-плану можете ознайомитися тут.
Для консультації з написання бізнес-плану звертайтеся до партнерів програми. Також можете переглянути Освітній серіал про подання грантових заявок.
4. Підпишіть заявку електронним підписом.
Зверніть увагу: якщо заяву подає дружина або чоловік, ветеран має погодити її за допомогою свого електронного підпису.
Якщо вам потрібна консультація щодо програми, зверніться до найближчого відділення Ощадбанку.
Державний центр зайнятості розгляне заявку протягом 10 робочих днів після завершення кінцевого строку подання заявок на грант. Дія сповістить вас про результат.
Якщо Державний центр зайнятості схвалить вашу заявку, зверніться до Ощадбанку протягом 20 робочих днів для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання мікрогранту.
Грантова програма створена для учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни, а також їхніх дружин або чоловіків.
Грант може отримати ФОП або фізична особа, яка планує відкрити власний бізнес. Участь у грантовій програмі неможлива для тих, хто:
- перебувають і ведуть діяльність на окупованій території, в росії або білорусі;
- перебувають під санкціями;
- мають відкриті провадження у справі про банкрутство;
- зареєстровані як кредитні або страхові організації, інвестиційні або недержавні пенсійні фонди, учасники ринку цінних паперів та ломбарди;
- займаються обміном валют, виробництвом або виготовленням зброї, алкоголю чи тютюнових виборів;
- притягнені до кримінальної відповідальності через корупцію;
- мають державну заборгованість.
Кошти можна витратити на:
- меблі, обладнання та транспортні засоби для комерційного використання;
- ліцензійне програмне забезпечення (до 50% коштів);
- сировину, матеріали, товари та послуги, необхідні для реалізації бізнес-плану, а також на тварин або саджанці для створення ферм (до 70% коштів);
- послуги з маркетингу та реклами (до 10% коштів);
- оренду нежитлових приміщень або землі
для комерційних і виробничих цілей (до 25% коштів); - оренду обладнання (до 30% коштів);
- лізинг обладнання, крім власних транспортних засобів (до 50% коштів);
- придбання франшизи.
Детальний опис кроків для отримання гранту можна знайти в посібнику. У ньому ви дізнаєтесь інформацію про перевірку ділової репутації, розробку бізнес-плану та підготовку до співбесіди.
У разі отримання гранту ви маєте:
- створити кількість робочих місць, що відповідає розміру гранту;
- провадити діяльність не менше 3 років;
- сплачувати податки.
Важливо: робочі місця потрібно створити протягом 6 місяців з моменту отримання коштів і підписати з працівниками контракт мінімум на 2 роки.
Ви маєте повернути суму вашого гранту, лише якщо не виконаєте зобов’язання перед державою.
Після подання заяви, посилання для підпису другим з подружжя надходить на пошту, яку вказали в анкеті. Після чого ваш партнер має підписати заяву й накласти свій КЕП.
Розмір гранту може становити:
- до 250 тис грн — подати заяву можуть і ветерани, і члени їх сімʼї. Отримувач гранту повинен створити 1 робоче місце;
- до 500 тис грн — подати заяву можуть і ветерани, і члени їх сімʼї. Отримувач гранту має створити 2 робочі місця;
- до 1 млн грн — подати заяву може ветеран, який зареєстрований як ФОП від 3 років. Програма покриває 70% вартості проєкту. Отримувач гранту має створити 4 робочі місця.
Ні. Гранти не оподатковуються. Сплачувати податки за нього не потрібно.
Ні. Якщо ви подали заяву про отримання гранту на власну справу, ви не зможете отримати грант для ветеранів та членів їхніх сімей.
Але якщо вам відмовили в гранті на власну справу, можете подати заяву.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
– у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис
2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис
3. Підтвердьте особу через перевірку за фото
4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис
5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії