Грант на власну справу
Подання заявки:

до 20 хвилин

Термін подачі:

поточний етап прийому 

заявок триває до 6 жовтня

Дати наступних етапів 

Розмір допомоги:

до 250 тис. грн 

Якщо ваше місце провадження діяльності та місце реєстрації в Харкові або Харківській обл., розмір допомоги — до 500 тис. грн

Опис послуги:

Тут ви можете надіслати заявку щодо отримання гранту на створення або розвиток власного бізнесу. Так ми підтримаємо ваш бізнес і допоможемо створити нові робочі місця.

Як отримати послугу
Онлайн

1. Натисніть Подати заявку. Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою BankID або електронного підпису.


Зверніть увагу, якщо ви ФОП або юридична особа, необхідно скористатися ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.

2. Заповніть онлайн-заявку.

3. Прикріпіть бізнес-план за формою. З прикладом заповненого бізнес-плану ви можете ознайомитися тут.

Для консультації з написання бізнес-плану звертайтеся до партнерів програми. Також можете переглянути Освітній серіал про подання грантових заявок.

4. Підпишіть електронним підписом та відправте.

Зверніть увагу, якщо ви ФОП або юридична особа необхідно скористатися ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.

Офлайн

Якщо вам потрібна консультація щодо програми, зверніться до найближчого відділення Ощадбанку.

Результат

Державний центр зайнятості розгляне заявку протягом 15 робочих днів після завершення кінцевого строку подання заявок на грант. Дія сповістить вас про результат.

Наступні кроки

Якщо Державний центр зайнятості схвалить вашу заявку, зверніться до Ощадбанку протягом 20 робочих днів для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання мікрогранту.

Питання та відповіді
Де можна ознайомитися з етапами участі у грантовій програмі?

Детальний опис кроків для отримання гранту можна знайти в посібнику. У ньому ви дізнаєтесь інформацію про перевірку ділової репутації, розробку бізнес-плану та підготовку до співбесіди.

Хто може подати заявку на отримання гранту?

Фізичні особи, що планують відкрити ФОП, дійсні ФОП та юридичні особи:

- які не перебувають і не працюють на тимчасово окупованій території України;

- які не працюють на території росії;

- які не перебувають під санкціями; 

- щодо яких не порушували справи про банкрутство; 

- які не притягувались до кримінальної відповідальності за корупцію; 

- які не мають заборгованості перед бюджетом;

- які не виробляють та/або не реалізують зброю, алкогольні напої, тютюнові вироби та не займаються обміном валют;

- які не є кредитними, страховими організаціями, інвестиційними, недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами.

Хто приймає рішення про видачу гранту?

Відповідно до Порядку надання мікрогрантів рішення про надання мікрогранту приймається Державним центром зайнятості на основі: 

Які КВЕДи не можуть отримати грант?

Перелік КВЕДів, що не підпадають під грант тут. 

Чи маю я повернути державі отриманий грант?

Ви маєте повернути суму гранту, лише якщо не виконаєте зобов’язання перед державою, тобто:

  • не створите робочих місць відповідно до суми гранта;
  • вестимете діяльність менше 3 років;
  • не сплатите податки в бюджет, зокрема, за працевлаштованих робітників.
На які цілі можна витратити грант?

Грантові кошти можна використати на: 

  • придбання обладнання;
  • закупівлю сировини;
  • орендну плату (не більше 25% від суми гранту);

  • оренду обладнання;
  • маркетинг та рекламу; 
  • франчайзинг. 
Який розмір гранту?

Від 50 тис. до 250 тис. грн

Якщо ваше місце провадження діяльності та місце реєстрації в Харкові або Харківській обл., розмір допомоги — до 500 тис. грн

Чи можу отримати грант на власну справу, якщо подав заяву на грант для ветеранів та членів їх сімей?

Ні. Якщо ви подали заяву про отримання гранту для ветеранів та членів їхніх сімей, то отримати ще один грант не вдасться. І навпаки. Але якщо вам відмовили в гранті для ветеранів, можете подати заяву.

Чи потрібно сплачувати податки з грантової допомоги?

Ні. Гранти не оподатковуються. Сплачувати податки за нього не потрібно.

Чи виникають зобов'язання перед державою в разі отримання гранту?

У разі отримання гранту ви маєте:

  • створити хоча б одне робоче місце; 
  • здійснювати діяльність не менше 3 років;
  • сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
Які строки розгляду заяви?

Державний центр зайнятості розглядає її протягом 10 робочих днів після завершення кінцевого строку подання. Рішення приймається на підставі висновків банку: оцінки бізнес-плану, співбесіди та результатів перевірки ділової репутації. Більше про кінцеві строки — тут.

Якщо у вас виникли питання щодо розгляду заяви, зверніться до Державного центру зайнятості на гарячу лінію 0 800 600 288 або  на електронну пошту 17@es.dcz.gov.ua.


Куди я можу звернутись з питаннями щодо заповнення заяви?

Поставити запитання, отримати консультацію або пройти навчання по бізнес-плануванню від центру зайнятості можна за посиланням.

Скільки робочих місць я маю створити?

Якщо сума гранту до 75 тис. грн, а ви — фізична особа і будете відкривати ФОП, то створювати робочі місця не обов’язково. Якщо ви вже ФОП чи юридична особа, потрібно найняти щонайменше одного працівника.


Для грантів

– до 150 тис. грн — треба створити 1 робоче місце

– до 250 тис. грн — треба створити 2 робочі місця


Якщо ведете бізнес у Харкові або Харківській області, для вас збільшений ліміт грантів:


до 300 тис. грн — треба створити 1 робоче місце

до 500 тис. грн — треба створити 2 робочі місця

Що робити, якщо в мене немає електронного підпису?

Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням

Також електронний підпис можна отримати:

 – у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення; 

– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна; 

– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно. 

Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).

Як отримати Дія.Підпис?

1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис 

2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис 

3. Підтвердьте особу через перевірку за фото 

4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис 

5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії

Файли Cookie
Дія не зберігає дані, але використовує cookies щоб працювати правильно. Натисніть «Дозволити всі», якщо ви погоджуєтесь на використання порталом цих файлів.
Центр налаштування конфіденційності
Ваш браузер зберігає та отримує інформацію у формі cookie файлів. Вона може стосуватись вас, ваших інтересів або вашого пристрою. Ця інформація не ідентифікує безпосередньо вас, але персоналізує ваш вебдосвід. Файли cookie потрібні для того, щоб персоналізувати ваше користування Порталом та зробити його приємнішим і зручнішим.
Обов’язкові файли cookie
Вони потрібні, щоб реагувати на ваші запити, початок сеансу, авторизацію чи заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував ці файли або ж сповіщав про їх використання. У такому разі деякі частини Порталу не працюватимуть. Cookie не зберігають особисту інформацію
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Завантажити
Доступний тільки з Windows 10
Доступно для
  • Windows
6.5%
людей використовує
цей браузер
Apple Safari
Завантажити
Доступний тільки з macOS
Доступно для
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux