Захисникам та їхнім родинам
~ 10 хвилин
від 5 до 30 календарних днів, залежно від обраних послуг
безоплатно
Тут можна подати одну заяву на кілька державних послуг одразу:
— оформлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни або статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці;
— отримання одноразової грошової допомоги;
— доступ до соціальних послуг.
Як отримати послугу
1. Натисніть Подати заяву, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
2. Оберіть, до якої категорії належите, — військовослужбовець (або звільнена особа з військової служби) чи член сім'ї загиблого Захисника, чи Захисниці (ЧСЗ).
3. Виберіть послуги, які хочете отримати.
4. Заповніть заяву про отримання послуги/послуг.
5. Підпишіть заповнену заяву електронним підписом або Дія.Підписом.
6. Перевіряйте статус заяви на порталі в розділі Послуги — Замовлені послуги. Також сповіщення про результат надійде на пошту та в кабінет громадянина в розділ Зверніть увагу.
Якщо не досягли 18-річного віку, проте маєте право на оформлення комплексної послуги, заяву повинні подати батьки, усиновлювачі, опікуни чи піклувальники, які є громадянами України.
Заяву опрацюють упродовж 5-30 календарних днів — залежно від послуги. Результат з’явиться на пошті та на порталі в розділі Послуги — Замовлені послуги.
Оформлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни або статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці надається в автоматичному режимі.
Як тільки статус зареєструється у Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (ЄДРВВ), протягом:
– 30 календарних днів Міністерство у справах ветеранів війни опрацює заяву про оформлення одноразової грошової допомоги;
– 5 робочих днів територіальні центри управління соціального захисту населення опрацюють заяву про надання соціальних послуг.
Якщо у реєстрації статусу буде відмовлено, то заяви про отримання допомоги та наданні соціальних послуг будуть скасовані автоматично. Оскільки для їх отримання потрібно отримати статус.
Наступні кроки
Якщо оформили статус особи з інвалідністю внаслідок війни або статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці, інформацію про це внесуть до ЄДРВВ.
У разі призначення одноразової допомоги її виплатять на рахунок, який ви вказали в заяві.
Якщо ви замовили соціальні послуги (соціальний супровід, консультування, психологічну підтримку, догляд тощо), соціальні менеджери складуть індивідуальний план підтримки та звʼяжуться з вами.
Поширені питання та відповіді
Комплексна послуга доступна для:
- військовослужбовців або осіб звільнених з військової служби;
- членів сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці (заяву можна подати від себе, від імені дитини або дитини загиблого Захисника чи Захисниці).
Ви можете отримати одну або кілька таких послуг:
- оформлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни або статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці;
- отримання одноразової грошової допомоги;
- доступ до соціальних послуг.
Після заповнення всіх необхідних кроків портал Дія автоматично сформує заяви. Ви засвідчуєте пакет документів своїм електронним підписом (КЕП) чи Дія.Підписом.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень (може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів). Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
- у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн-кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
- у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
- у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
- У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис.
- Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис.
- Підтвердьте особу через перевірку за фото.
- Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис.
- Тепер ви можете підписувати документи в Дії.
Більшість даних підтягується автоматично з реєстрів. Вам потрібно буде завантажити сканкопії лише в окремих випадках, наприклад:
- якщо відомості про рішення МСЕК (інвалідність) відсутні;
- якщо дата рішення про інвалідність раніше 1 травня 2024 року, потрібна Довідка про безпосередню участь;
- якщо дані про постанову ВЛК щодо причинного зв'язку смерті відсутні в реєстрі, потрібна сканкопія постанови.
Якщо ви член сім'ї загиблого або загиблої — ні, оскільки ви вже отримали допомогу.
Якщо ви військовий або військова і ваша група інвалідності стала вищою від тієї, за якою ви отримували допомогу раніше, — так.
Так, якщо дитині менше 18 років.
Якщо дитині виповнилося 18 років, вона має отримати послугу самостійно.
Якщо відомості про рішення ВЛК чи МСЕК не вдається знайти в реєстрах, система просить вас завантажити сканкопії цих документів.
На жаль, ви не зможете скористатися послугою. У вашому КЕП має бути інформація про податковий номер (РНОКПП).